AMA- praca nad wysokobudżetowymi filmami jako matte painter/concept artist
Cześć, kilka dni temu wrzuciłem tutaj wpis dotyczący mojej pracy jako matte painter/concept artist w wysokobudżetowych filmach. Nie spodziewałem się, że temat tak się spodoba i zaciekawi więc korzystając z chwili wolnego postanowiłem zorganizować AMA.
enemydown z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 252
Komentarze (238)
najlepsze
2.W jakim studiu chciałbyś pracować?
3. Czy Blender liczy się w tej branży?
4. Czy myślałeś o branży gamingowej?
1. Assasins Creed, Passengers, Jungle Book, The Martian, Exodus, Guardians of the Galaxy.
2. Nie mam preferencji, nie ciągle mnie jak wszystkich do ILM. Wszystko zależy od kontraktów jakie sobie wynegocjujesz.
3. Niestety nie.
4. Jeszcze nie myślałem o tym, może w przyszłości.
Czy też związany jesteś jakimiś umowami o poufności ni nie możesz tego zrobić?
Ok, to pare pytań ode mnie, jako że sam uczę sie w domu 3D (maya, substance painter, niedługo zbrush)
1. Jak duże i zaawansowane musi być portfolio, by załapać jakąkolwiek prace w tej branży? Jakie jest minimum, twoim zdaniem? Tak aby od czegokolwiek zacząć.
2. Szukałeś ofert pracy, czy bardziej liczyłeś że ktoś Cię znajdzie na LinkedIn? Ew. ogłaszałeś się jeszcze na jakichś stronach?
3. Czy wymagają znajomości kilku programów, czy
2. Nigdy CV nie składałem, do tej pory to mnie znajdowali- linked in. Każdego historia jest inna, taki
Lubię oglądać "spokojne" filmy z fabułą.
1. Standardowo ile zarabiasz i jak przekładają się zarobki do życia w Londynie które jest drogim miastem.
2. Czy zdarzają się jakieś wpadki czy przechodzi to przez tyle "oczu" że nie ma miejsca na tego typu sytuacje...
3. Z tego co słyszałem to bardzo często jak nie ma czasu po prostu robi się "domalówki" na gotowych zdjęciach.
4. Twoja pierwsza praca/początki kariery?
Jest 6 głównych klientów i studia postprodukcyjne, które prześcigają się w zrobieniu filmu (ujęć) jak najtaniej. Nie ma żadnej firmy,