Drogie Mirki, kto ma doświadczenie z Play ?
TL;DR - wypowiedziałem umowe, tel miał przejść na kartę 10.09. Nie przeszedł, Dalej mam abonament. I co teraz? :D
A tutaj bardziej opisowo:
Zgłosiłem następnego dnia jak zauważyłem że tel mi śmiga (a nie doładowałem go jeszcze - co by się pewnie nie powiodło)
I zgłosiłem sprawe na 24.play.pl (oj jaki błąd, mogłem odrazu z reklamacją uderzać - gdybym wiedział)
Po drodze telefony do BOK, zgłoszenia itd. i przyznaję lekko mi zaczęły puszczać nerwy. Znajomy powiedział mi abym uderzył na ich fejsa (Co zrobiłem średnio kulturalnie) - odpowiedź mnie lekko zmroziła
Jak to przeczytałem to dzwonię do BOK i chcę złożyć "reklamację". Ale się nie da. Tam można tylko zgłoszenia. WTF? :)
Podobno można im wysłać reklamacje na maila ok@playpomoc.pl
Ja niestety pismo reklamacyjne będę mógł wysłać dopiero jak wrócę ze delegacji - chcę to zrobić z ZPO aby termin 30 dni był wiążący. (ale to mi pyknie na 100% jakaś faktura)
Zaraz pojawi się obowiązek opłacenia faktury - bo pewnie to korpo nie jest w stanie zrozumieć że na potwierdzeniu wypowiedzenia umowy jest wpisana data 10.09 i że telefon ma być na kartę :)
A ja jakoś niespecjalnie chcę opłacać faktury za coś czego umowę wypowiedziałem.
A jak nie zapłacę - to mi telefon zabokują... :-/
A jak zapłacę to nie wiem czy mi to siano oddadzą jakos w sensownym terminie - patrząc na tempo reklamacji - nie będzie szybko)
Trochę mi ta sprawa śmierdzi naciąganiem mnie na abonament i koszty korzystania z telefonu. :(
Jak żyć? Mirki pomóżcie.
Komentarze (166)
najlepsze
Zmień operatora.
Przy przenoszeniu numeru do innej sieci całą papierkową robotą zajmuje się nowy operator. Wystarczy złożyć wniosek u nowego operatora.
Okres wypowiedzenia starego operatora to 1 miesiąc w przypadku bezterminowej umowy. Co najwyżej nałożą ci się 2 abonamenty przez miesiąc. Ale zero kopania się z koniem.
W umowie napisane jest pełen okres rozliczeniowy.
Terminy wygladają tak że okres jest od 10-ego do 9-ego następnego miesiąca
w lipcu składałem wypowiedzenie
sierpień się wypowiadała (do 9-ego września)
i od 10-ego września powinno być na kartę (co sami napisali na potwierdzeniu wypowiedzenia :D)
To co czytam to jak dla mnie ewidentny błąd systemu, zdarza się w każdej sieci i ja rozumiem, że numer błędnie się mógł nie przenieść na kartę, tego nikt nie zrobił specjalnie. Wstyd tylko, że okres rozpatrywania reklamacji to
Technicznie rzecz biorą to muszę poczekać jeszcze z tym krokiem do zakończenia postępowania reklamacyjnego (╥﹏╥)
https://www.uke.gov.pl/kontakt/ - https://www.uke.gov.pl/kontakt/
Ale będę miał to na uwadze jak. Tylko te terminy... jakas paranoja ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Przechodziłem z mixa na kartę... nadchodzi dzień, w którym miałem już mieć tą upragnioną kartę i wiecie co się stało? W tym dniu na moim telefonie pokazał się napis Brak Usługi. Moja karta i mój numer zostały wyłączone... masz człowieku numer 10 lat. Przenosisz z Ery do Plusa potem znowu TMobile potem Play... no i nie
W każdym razie, cieszę się że już jest na kartę i teraz mogę robić co mi się podoba :)
Ciekawa sytuacja byla w salonie jak przyszedlem zlozyc wypowiedzenie. Mlody sprzedawca probowal mnie nakrecic na