Sam jestem lokalnym dostawcą internetowym i wiem jak ludzie reagują na zaniki internetu, bywa tak, że ludzie są poinformowani tydzień wcześniej, że będzie np 2 godzinna przerwa, jak przerwa następuje, to muszę mieć drugą osobę do odbierania telefonu.
Co do jakości, u mnie nikt nie narzeka, a jak by narzekał, to przecież nie jestem monopolistą, w PL nie ma chyba terenów gdzie jest tylko i wyłącznie jeden dostawca, więc zawsze można przenieść
Internet mam od 4 lat, ale przez ostatni rok działał beznadziejnie... nikt poza mną tego nie widział, gdyż w zasadzie jedynym problemem było potworne lagowanie w gierkach multi. Wysyłali swoich specjalistów ("no, panie widzisz pan, działa przecież") aż po pewnym czasie gdy ping nie mógł zejść niżej 200ms powiedzieli, że trwają pracę i cośtam zostanie wymienione. Przeczekałem miesiąc, a po miesiącu mogłem znów się cieszyć stabilnym łączem. Wcześniej zgłosiłem jeszcze reklamację i
ja mam umowę z jakimś tam operatorem, internet był przez rok co dziwne żadnego rachunku nie dostałem po roku zablokowali za niepłacenie (no a jak k%#$a miałem zapłacić jak nawet rachunku nie przysłali) zadzwoniłem to jeszcze komornikiem straszą. mam z nimi umowę od 3 lat chyba ale internet był aby rok, w umowie jest napisane że jest na czas 12 miesięcy albo na nie określony no i rób co chcesz człowieku. W
Gorzej że u mojego dostawcy (Globa Connect) Internet niby jest ale konfiguracja routera spędza sen z powiek... Trzeba kombinować z resetowaniem i czasami nie da się nawet przez pare godzin uzyskać dostępu do Internetu. 1/30 opłaty miesięcznej? Chyba kpiny, Internet to w końcu dla wielu narzędzie pracy, za parę tysięcy straconej kasy mam dostać 2zł odszkodowania????
Komentarze (8)
najlepsze
:]
siedźći umiedź polska mówidź
Komentarz usunięty przez moderatora
Co do jakości, u mnie nikt nie narzeka, a jak by narzekał, to przecież nie jestem monopolistą, w PL nie ma chyba terenów gdzie jest tylko i wyłącznie jeden dostawca, więc zawsze można przenieść