- Większość Polaków uznała smak produktu Lidla za tak samo dobry lub lepszy od konkurencji - mówią słowa reklamy...
Czyżby?
Gazetka ofertowa Lidla co prawda nie podaje szczegółów, ale odsyła do strony firmy GfK, która przeprowadziła badanie opinii publicznej i przedstawia wyniki tutaj:
LINK. Żeby daleko nie szukać, zrzuty co ciekawszych części poniżej.
Dla mnie wynika z nich, że produkty Lidla były obiektywnie gorsze od produktów konkurencji! Wykonano jednak sprytną manipulację, łącząc głosy mówiące "tak samo dobry" razem z tymi przemawiającymi za Lidlem. Wtedy, owszem, mamy przewagę nad
całą resztą, ale przecież chcąc zachować obiektywizm należałoby porównywać się z sumą głosów "tak samo dobry" i tych oddanych na konkurencję.
Uważam to za nadużycie, tym bardziej, że reklama telewizyjna była całkiem spoko, i pozwalała myśleć, że rzeczywiście produkty Lidla są lepsze.
Dla mnie wyniki badań mówią jednak, że nie.
Komentarze (181)
najlepsze
p.s. nie, nie chce kosza z produktami...
http://www.wykop.pl/link/3349391/trafiles-na-nowa-reklame-soku-z-lidla-lepiej-uwazaj-zobacz-jak-dyskont/
http://www.wykop.pl/link/3348129/gra-slow-w-reklamie-soku-lidl/
To w ogóle musi być niezłe gowno jak ludziom bardziej smakuje danio, ktore samo w sobie jest beznadziejne
Pamiętajcie, że statystycznie ja i mój pies mamy po 3 nogi.
To nie sprytna manipulacja tylko perfidne kłamstwo!