Też miałem raz problem z neostradą z niewiadomych przyczyn rozłączało co jakiś czas ale jeden telefon wystarczył , przyjechali na drugi dzień panowie z TP i wymienili mi całe przyłącze na nowe, gdyż stare przeżarły szczury.
Ponad rok temu rodzice zrezygnowali z neostrady na rzecz netii. w maju 09 zdałem w imieniu rodziców liveboxa w salonie tp. Kilka dni temu rodzice dostali pismo windykacyjne bo nie oddali sprzętu. Potwierdzenie zdania sprzętu gdzieś się zawieruszyło, poszedłem więc do salonu (Poznań/GH Pestka) sprawdzić czy nie da się wyjaśnić sprawy bo widocznie ktoś popełnił błąd i czegoś tam nie zaindeksował.
Nie załatwiłem absolutnie nic. Poszedłem więc bezpośrednio do salonu w którym
Ehh, łącze się w bólu z autorem. Sam aktualnie toczę wojnę z TP o 6Mb, która działa codziennie tylko do ok 17, później non stop się rozłącza. Standardowo mówią, że brak możliwości technicznych, ale ja się nie dam im tak łatwo. Mam jako taką wiedzę ma temat ADSLa i wiem, że takie możliwości są.
Tp ma w dupie klientów neostrady; przy rozmowach z konsultantami błękitnej linii trzeba robić z nich idiotów, aby samemu nie dać się ogłupić. Przeważnie to działa.
Sam miałem przygodę z brakiem internetu i "mądra pani" twierdziła, że to wirusy. Niestety kiedy zacząłem jej opowiadać o tym, że nie używam ich gównianego livebox'a i jako router używam Linuksa, to dopiero wtedy odpuściła i złożyła zgłoszenie do techników - Naprawa łącza trwała 2 dni.
oni tam mają wyj%!ane na klienta nie chce się dupy ruszyć, podobną sytuacje miał mój wujek we firmie miał przez 2 lata neo 2mb/s, przeszedł na netie (też 2 mb)ale tam był jeszcze syf niż w TP zerwał umowę i chcąc założyć ponownie neostrade powiedzieli że jest możliwość tylko 1mb/s. Ostatecznie udało się wywalczyć te 2 mb. Ja mam u siebie radiowkę płace 2 razy więcej niż za neostrade ale podejście do
a 123upload.pl to 700MB na plik, każdy trzymany 300 dni od ostatniego pobrania - do tego szybkie serwery i brak innych limitów! Również hosting obrazów! I nie korzysta z TP serwerów :D
Witam, również miałem takie same problemy z tpsa lecz do mojego dochodzi smaczek, iż próbowałem 3 razy przejść do orange. Trzy razy nie było możliwości technicznych by podłączyć mi 2Mb/s. TPsa ciągle dawała orange negatywne odpowiedzi, najlepsze, że jak dzwoniłem do TPsa to pani z błękitnej linii ciągle mówiła, że mogę mieć te 2Mb/s. Zadzwoniłem więc do TPsa by z nimi podpisać umowę na 2Mb/s i co najlepsze umowa została podpisana bardzo
Boże co za palant, nie ma infrstruktury w blokach żeby podłączyć powyżej 2 mb. Wszystko przez te zj!$ane kary, i będzie coraz gorzej bo kto by chciał budować infrastrukturę dla konkurencji.
@mosdef: A kto tu pisze o blokach? Btw. Jeśli byś się chwile zastanowił, to wcale nie trzeba budować infrastruktury dla konkurencji, wystarczy proponować klientom normalne ceny, a nie próbować dymać ich na każdym kroku.. Wtedy nikt by nie przechodził do innych firm..
Z kultury wypowiedzi wnioskować można, że do czynienia mamy z jakimś sfrustrowanym pracownikiem TP, który miałby święty spokój tylko ci durni klienci ciągle chcą płacić i domagają się świadczenia usług.
Śmieszy mnie gdy ktoś oczekuje przeprosin od firmy w rodzaju TP lub irytuje się nieudolnością obsługi i najogólniej personifikuje swoje kontakty z czymś takim jak firma.
Z podobną skutecznością można zbesztać odkurzacz albo zwyzywać samochód gdy nie zapala.
Takie firmy to procedury a nie ludzie.
Jeśli ludzie to często wynajęci w trzeciej firmie by cię cierpliwie wysłuchać jeśli pracownicy to ciężko wystraszeni by wypełnić zgodnie z procedurą ileś papierków .
@ultra: Zanim będziesz chciał odpowiedzieć zaktualizuj swoją wiedzę, bo Skarb Państwa ma nieco ponad 4% a właścicielem jest France Telecom. Czytaj ze zrozumieniem, przede wszystkim chcę 10mb, które mieć powinienem bo jest z pewnością taka możliwość, ale każdy ma to w dupie. Nie oczekuje przeprosin (napisałem tylko jak to powinno wyglądać, jeśli firma nawali), . Paranoja że sam muszę się prosić o to firmę i nie zależy jej by stary klient
@ultra: Dokładnie tak, to prywatna firma od wielu lat.
Akurat oczekuję, że coś zrobi i w pewnym sensie proszę wykop o nagłośnienie sprawy, bo tutaj nie chodzi tylko o mnie, ale o wiele osób takich jak ja. Przecież to chore, żeby klient sam się o wszystko upominał i musiał naprawiać ich błędy.. uke czy uokik robią dużo, ale to widocznie wciąż za mało.
Komentarze (89)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
cool story, bro
Komentarz usunięty przez moderatora
Nie załatwiłem absolutnie nic. Poszedłem więc bezpośrednio do salonu w którym
Sam miałem przygodę z brakiem internetu i "mądra pani" twierdziła, że to wirusy. Niestety kiedy zacząłem jej opowiadać o tym, że nie używam ich gównianego livebox'a i jako router używam Linuksa, to dopiero wtedy odpuściła i złożyła zgłoszenie do techników - Naprawa łącza trwała 2 dni.
Z kultury wypowiedzi wnioskować można, że do czynienia mamy z jakimś sfrustrowanym pracownikiem TP, który miałby święty spokój tylko ci durni klienci ciągle chcą płacić i domagają się świadczenia usług.
Z podobną skutecznością można zbesztać odkurzacz albo zwyzywać samochód gdy nie zapala.
Takie firmy to procedury a nie ludzie.
Jeśli ludzie to często wynajęci w trzeciej firmie by cię cierpliwie wysłuchać jeśli pracownicy to ciężko wystraszeni by wypełnić zgodnie z procedurą ileś papierków .
Pisanie skarg
Akurat oczekuję, że coś zrobi i w pewnym sensie proszę wykop o nagłośnienie sprawy, bo tutaj nie chodzi tylko o mnie, ale o wiele osób takich jak ja. Przecież to chore, żeby klient sam się o wszystko upominał i musiał naprawiać ich błędy.. uke czy uokik robią dużo, ale to widocznie wciąż za mało.