Cześć wykopki.
Kilkanaście tygodni temu postanowiłem zmienić coś w swoim życiu. Stwierdziłem, że nie ma co siedzieć dupsku i bazować tylko na dotychczasowej wiedzy i doświadczeniu. Zrobiłem długą listę swoich marzeń z dzieciństwa i wybrałem jedno, które wydało mi się najbardziej możliwe do zrealizowania. Odważyłem się zrobić grę;)
Do tej pory byłem związany z branżą budowlaną, więc z ogromnym wysiłkiem zabrałem się za naukę kodowania oraz grafikę cyfrową (inną niż CAD). Na całe szczęście w odpowiednim momencie spotkałem ludzi, którzy zaoferowali mi kilka dobrych rad, dzięki którym uniknąłem wielu błędów. Początki były bardzo powolne. Szybko rezygnowałem i łatwo się zniechęcałem. Po pewnym czasie, kiedy oswoiłem się z kodem i środowiskiem wszystko stało się bardziej logiczne i nauka przynosiła mi wiele frajdy!
Z natury jestem człowiekiem ambitnym i nie chciałem robić kolejnego endless runnera lub klona flapy birda. Chciałem, żeby gra była relatywnie nowa, niespotykana i równocześnie na tyle prosta w wykonaniu, że poradzi sobie z nią amator.
Po godzinach walki z samym sobą mój mały projekt dobiegł końca i z dumą chciałem się nim podzielić.
Poniżej link do googla:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.prismstudio.bb&hl=pl
Mam nadzieję, że gra się spodoba i będziecie się dobrze bawić.
Jeśli ktoś jest zainteresowany, jak wyglądał proces od zera do 'kodera', lub z czym miałem najwięcej problemów to zachęcam do zadawania pytań;)
Komentarze (3)
najlepsze