@Zatwardzenie: Oby była możliwość budowania bazy tak jak w pierwszej części, bo kiedyś mówili, że 3 część ma się bardziej odwoływać do 2. Ale minęło sporo czasu i ich plany mogły się zmienić... ( ͡°͜ʖ͡°)
@Danielos12: "Dawn of War 1 style bases are back. They produce your workaday line units such as Tactical Marines, heavy-weapon Devastators and Dreadnought walkers. As in previous games, you build power generators and capture requisition points in the field to acquire resources." Źródło: http://www.pcgamer.com/dawn-of-war-3-inside-relics-biggest-rts-yet/
też tak macie że już te wszystkie trailery nie robią wrażenia na was? Tak z 10 lat temu to bym z zachwytu pooglądał go kilka razy... a tera to ziew. To samo z trailerem najnowszego COD'a - ziew i tyle.
Ale żeby nie było że tylko marudzę, jeżeli będzie mechanika z pierwszej części tylko w nowszej oprawie graficznej to będzie to klawy RTS. Bardzo podobała mi się mechanika grupowania w małe oddziały,
@DivusClaudius: @MichaelP: Panowie nie ma co ukrywać, starzejemy się i już nas to nie jara... Teraz zamiast grać wolę podszkolić swój język angielski albo sięgnąć po jakąś literaturę techniczną z informatyki, lub materiały z internetu.
@StarLord: #!$%@?, czemu muszą to dzielić na dodatki... daliby grywalne rasy od razu, ale w dodatkach wrzucili osobne linie fabularne to nie, a potem dziwią się że to starcraft jest grą na esport a nie dawnofwar :< .
Komentarze (182)
najlepsze
Ekstra, takie ma być uniwersum. Dobra robota!!!
@TypowyNerd: NO I #!$%@? DOBRZE.
@STRZYG:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Źródło: http://www.pcgamer.com/dawn-of-war-3-inside-relics-biggest-rts-yet/
Ale żeby nie było że tylko marudzę, jeżeli będzie mechanika z pierwszej części tylko w nowszej oprawie graficznej to będzie to klawy RTS. Bardzo podobała mi się mechanika grupowania w małe oddziały,