Firma Deezee.pl próbuje wpierać w ludzi, że zamówili coś, czego nie zrobili. Nigdy nie byłam na ich stronie i - szczerze mówiąc - pierwszy raz usłyszałam o nich dopiero, gdy otworzyłam e-maila. W wiadomości dowiedziałam się, że zamówiłam za duże buty w fasonie, na jaki nigdy bym nie zwróciła uwagi na adres, którego nawet nie znam. Deezee skierowało mnie do wykonania przedpłaty za ten irracjonalny zakup.
List rozpoczyna się niewinnie:
"Witaj Karolina ,
Dziękujemy za wizytę na DeeZee.pl i złożenie zamówienia w naszym sklepie.
Twoje zamówienie otrzymało numer 92707523 .
W przypadku braku wpłaty w ciągu 5 dni, zamówienie zostanie automatycznie anulowane".
Dlaczego mam mieć anulowane zamówienie, którego nigdy nie składałam? Nie wiem, ale nie podoba mi się to. Niedługo na mój adres e-mail zaczną przychodzić pytania o anulowanie zakupu samochodów, domów, jachtów i gruntów. Czy to w porządku w stosunku do konsumenta? No, nie sądzę. Dalej nie jest już tak różowo. A właściwie jest, bo pojawia się wielki, różowy przycisk do wykonania płatności.
Jeżeli jest to sposób na zachęcenie do siebie klientów to - drogie Deezee, nie tędy droga, bo wychodzicie na zwykłych naciągaczy,
Komentarze (2)
najlepsze