Fiat pokazał grupie PSA jak robić tańszy samochód. Nie dość, że jest ciut tańszy, to o niebo ładniejszy, lepiej wyposażony, w 3 wersjach nadwoziowych i dużo lepiej konfigurowalny (jasne wnętrze - bez problemu, nawigacja - czemu nie). Tipo zje na śniadanie 301/C-Elysse i mimo że będzie droższy to mam też wrażenie że sporo zabierze też Loganowi. Swoja drogą to chyba jeden z nielicznych przypadków w historii motoryzacji, że mały sedan naprawde świetnie
@xsystoff: C-Elysse jest spoko autem dla 2 rodziców i 2 dzieci. Niestety dla 4 dorosłych osób się nie nadaje ponieważ posaida zintegrowane zagłówki z tyłu... Są bardzo niskie i niebezpieczne. Przy wzroście powyżej 180 cm można zrobić sobie poważną krzywdę w przypadku kolizji. Gdyby nie to, to naprawdę dobry samochód i nic więcej. http://autowizja.pl/2016/01/citroen-c-elysee-1-6-vti-115-km-auto-test/
Nie uwierzyłem, że w Audi Q7 trzeba dopłacać za lakierowane zderzaki ale sprawdziłem na stronie Audi i faktycznie, żeby mieć całe zderzaki i progi w kolorze nadwozia w aucie którego cena zaczyna się od 270 000zł trzeba dopłacić 3080zł, lol:p
@ZostaneMistrzem: Powiedzieć, że Audi to porażka to przesada, ale taka sama przesada że inny świat niż VW. Dokładnie ten sam świat, te same części w dużym stopniu, trochę lepsze materiały i trochę więcej bajerów. Odczucie z prowadzenia, odczucie we wnętrzu jest to samo.
Bardzo ciekawa propozycja. Ja wkrótce zamierzam kupić 3-4 letni samochód za około 30 tys zł (peugeot 308 sw), a ten Tipek jest teraz dla mnie całkiem kuszącą alternatywą. Najtańszy diesel 1.3 multijet z bardzo niskim spalaniem kosztuje zaledwie 52 tys i jest to bardzo atrakcyjna cena. Niebawem wykonam nim jazdę próbną.
@pogop: Chyba i tak wolałbym nadtlenek lpg. A nawet przy jeździe na benzynie 10000zł różnicy w cenie starczy na kilka lat jeżdżenia (nie liczę potencjalnych kosztów droższego serwisu diesla)
@nico112: Dieslami nie jeździ się lepiej. Zgadzam się natomiast, że diesle fiata są świetne- jak na silnik diesla ( ͡°͜ʖ͡°)
Fanatycy kopcących śmierdzieli będą mnie minusować, ale prawda jest taka że silnik diesla aby dorównać benzyniakowi musi być wyposażony w całą masę podatnego na usterki osprzętu. Naprawa tych usterek potrafi być kosztowna i "zjada" wszelkie oszczędności wynikające z mniejszego spalania. To co piszę wynika między
@only_HD: Też wolę takie z salonu. To jest właśnie ta granica - normalne auto, któremu niczego nie brakuje i nadaje się też do przejechania 1000 kilometrów bez bólu. Inne tanie auta, jak Skoda Rapid, Peugeot 301 czy Dacie jednak pozwalały odczuć rozmaite braki na każdym kroku, więc od nich wolałbym używkę.
@radmen2: bo to projekt Fiat Egea. Czyli europejski następca Chryslera/Dodge'a Neona. Którego następcą na amerykański rynek był Dodge Dart. Czy jakoś tak( ͡°͜ʖ͡°) //Dodge Dart to moje marzenie - jezuu jak to auto ładnie wygląda... czemu, ach czemu Dodge'a wycofali z Europy(╯︵╰,)
@Szolek: Ja też czekam na wersję kombi, z tym że może być nawet najsłabszy silnik - w Polsce i tak w 95% przypadków 95 KM wystarcza, przez pozostałe 5% przeboleję dzięku wyższemu wyposażeniu które wezmę w tej samej cenie co biedniejsza wersja z mocniejszym silnikiem :)
Komentarze (287)
najlepsze
Cennik Fiata Tipo: http://cenniki.fiat.pl/cenniki/fiat/Tipo/Tipo_cennik_2016.pdf
A nawet przy jeździe na benzynie 10000zł różnicy w cenie starczy na kilka lat jeżdżenia (nie liczę potencjalnych kosztów droższego serwisu diesla)
Fanatycy kopcących śmierdzieli będą mnie minusować, ale prawda jest taka że silnik diesla aby dorównać benzyniakowi musi być wyposażony w całą masę podatnego na usterki osprzętu. Naprawa tych usterek potrafi być kosztowna i "zjada" wszelkie oszczędności wynikające z mniejszego spalania.
To co piszę wynika między
//Dodge Dart to moje marzenie - jezuu jak to auto ładnie wygląda... czemu, ach czemu Dodge'a wycofali z Europy(╯︵╰,)
@nico112: Problemy pierwszego świata.