@Vetinari: W tym zdaniu chodzi o to, że konsole poprzedniej generacji (PS3 i X360), na kilka lat przed premierą konsol obecnej generacji, osiągnęły krytyczne dla siebie punkty maksymalne w możliwościach przetwarzania i przedstawiania obrazu. Doszło więc do sytuacji, że każda gra która miała być multiplatformowa czyli i na konsolach i na PC musiała być ograniczana zasobami konsol. Bo co z tego, że PC dał by radę wygenerować większą mapę, czy
@Nilus: No właśnie nie za bardzo. W skradankach sztuczna inteligencja powinna być dopracowana na każdym poziomie trudności, bo to jeden z najważniejszych elementów takich gier. To nie "Call of Duty" gdzie przeciwnik może robić za mięso armatnie i pchać się bezmyślnie pod lufę. ( ͡°͜ʖ͡°)
@Nilus: ja zawsze uwielbialem tego typu niedopatrzenia. sa fajne bo gre mozna przejsc w sposob prawidlowy bez najmniejszego problemu. ale daja tez mase frajdy.
Ja pamietam ze najlepsza opcja bylo glodzenie na smierc przeciwnikow w knights & merchants. Po prostu sie zakradalo i rozwalalo 1 zolnierzem spichlerz a oni z czasem umierali z glodu :)
Komentarze (76)
najlepsze
(patrz np wiedźmin 3)
No właśnie nie za bardzo. W skradankach sztuczna inteligencja powinna być dopracowana na każdym poziomie trudności, bo to jeden z najważniejszych elementów takich gier. To nie "Call of Duty" gdzie przeciwnik może robić za mięso armatnie i pchać się bezmyślnie pod lufę. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ja pamietam ze najlepsza opcja bylo glodzenie na smierc przeciwnikow w knights & merchants. Po prostu sie zakradalo i rozwalalo 1 zolnierzem spichlerz a oni z czasem umierali z glodu :)