Przerąbane, ciągle trzeba wszystkich sprawdzać, każdy paragon w supermarkecie, każdą fakturę od operatora sieci komórkowej i każdy rachunek za internet. Zamiast odpoczywać to w papierach trzeba siedzieć i sprawdzać czy znowu ktoś nas nie robi w ch$%a.
Bezzasadne oczernianie jest karalne i jeśli PLAY uzna, że nie mam racji może podać mnie do sądu za zniesławienie. Nie jestem jakimś anonimowym wykopowiczem, który założył konto tylko po to żeby kogoś oczernić.
Ja tylko powiem wam tyle, że jak ktoś chce sobie oszczędzić nerwów i pieniędzy, to lepiej się w nic poza pre-paidem w Play nie pakować. Reklamacje w tej firmie to jakaś jedna wielka porażka, jeśli nie wierzycie, to zajrzyjcie na fora i komentarze, byłem abonentem wszystkich sieci, i nigdzie nie spotkałem się z tak beznadziejnym i wręcz ignoranckim podejściem. Tam nikt nic nie wie, nie ma żadnych problemów, a co osoba, to
W innych sieciach jest to samo, niestety ale w dzisiejszych czasach trzeba sprawdzać wszystkie "grubsze" faktury czy też paragony w innych instytucjach usługowych.
@Frastrat, czasem wystarczy kogoś porządnie opieprzyć, tak jak mi się dzisiaj zdarzyło. Sami uruchamiają ci usługę i to TY MUSISZ coś z tym zrobić, żeby ją wyłączyć.
Komentarze (21)
najlepsze
gdyby każdy od tak mógłby sobie wejść i oczerniać jakąś firmę to by nie miało sensu
Komentarz usunięty przez moderatora
Usługa 300minut - koszt 15zł - pierwsze 3 miesiące gratis
Po 3 miesiącach wpisałem kod anulujący - efekt: dezaktywacji nie wykonano
Przed