Jestem klientem Vectry od półtora roku. Nasłuchałem się o nich wielu nieprzyjemnych komentarzy: a to ze internet działa słabo, albo ze w ogóle go nie ma, ze ciężko rozwiązać z nimi umowę, ze jest wiele nieścisłości. Nic mnie do teraz nie spotkało takiego. Od zamówienia usługi wszystko szło bardzo sprawnie - net założony w klika dni. Wszystko smaga od razu. W czasie trwania umowy, było kilka przerw w dostępie do neta, kilka wolniejszych dni - ale wszystko w granicach rozsadko. Przerwy przeważnie były sygnalizowane, albo w godzinach nocnych. Pod tym względem naprawdę nie narzekałem, a jestem wymagającym klientem.
Niedawno na stronie Vectry pojawiła się nowa promocja, pewnie mocno promowana w telewizji (nie wiem bo nie mam jeszcze, od kiedy się wyprowadziwszy z domu - 2 lata), ze teraz w lutym można mieć 100Mb/s + 69 kanałów za 49,9 zł w umowie na dwa lata. Obecnie mam tylko jedna usługę, czyli 50Mb/s za 50zł. Wiec oferta idealna dla mnie - obniżenie ceny plus dodatkowa usługa. Świetna opcja.
Zawsze przed zamówieniem czego kol wiek, czytam regulaminy, aby w razie czego być w pełni świadomym tego co zamawiam.
Tak wiec dla tej promocji:
https://sprzedaz.vectra.pl/promocje_konfig?utm_source=homepage&utm_medium=karuzela&utm_campaign=oferta_specjalna_1990
Na dole strony mozna znaleźć link do regulaminu:
https://sprzedaz.vectra.pl/image/6eb14130fa408b522ce182fa56132357.pdf
w którym jest napisane:
wynika z tego ze moga z tego korzystać tylko klienci nowi albo którzy maja niższy rachunek niz te 49,9. OK. Chmielem już odpuścić i olać. Dla pewności tylko sprawdziłem czy wypełnienie formularza zamówienia tez odeśle mnie z kwitkiem. Tak było - odrzucało moje dane. OK
Postanowiłem wiec poszukać dla siebie innej promocji. Wszedlem wiec na ich stronie w normalny konfigurator pakietów (
//konfigurator.vectra.pl/) i wyglada on tak:
Z boku są wypisane promocje. Ceny te same co w przypadku tej wcześniej opisanej. kliknąłem w pierwszy, który mnie interesował czyli 100Mbs + 69 kanałów. Wyswietla sie inna strona niz w przypadku tamtej promocji. I tutaj sie zaczyna
na dole strony jest link do regulaminu tej promocji:
//prostywybor.vectra.pl/regulaminy/regulamin10.pdf
jest to zupełni inny regulamin promocji niz ten o ktorym wpsomnialem wcześniej. Ten ma bardziej korzystne dla mnie zapisy, które głoszą ze jeśli jestem klientem, i mam mniej usług od nich, niz ta promocja oferuje, to moge z niej skorzystać. Wiecej warunków niema.
No to biore!
Chce wypełnic formularz. Wpisuje Bydgoszcz w miasto. Wpisuje nazwę ulicy swojej (krotka nazwa) w "ulica". wyświetlają się tylko podpowiedzi ulic które w nazwie posiadają nazwe mojej ulicy. Podpowiedzi sie wyswietla max 5. W tym brak jest mojej ulicy (pewnie jest poza zakresem tych 5 "pasujacych") i nie jestem w stanie wpisac swojej ulicy. Bo wybrac mozna tylko z podpowiedzi swoje ulice (w innych czescichach strony jest to zaimplementowane prawidłowo). Przez ten blad programisty nie jestem w satnie zamowic tej promocji przez internet (Zamawiajac przez internet kaktywacja za 1zł przeciwinie 50 albo 100).
Pisze wiec na facebooku. Opisuje problem. W odpowiedzi dostaje ze mam odezwac sie przez prywatna wiadomosc to ktos mi pomoże. Napisałem. Dwa dni ciszy. Pisze jeszcze raz na profilu. Zwnou ta sama wiadomosc zeby napisac przez PW. Pisze znowu. dzien pozniej ktos odpisał, zebym podał swoje dane. Podaje. Cisza. 2 dni. Pisze znowu na glownym. Znowu ze mam napisac na PW. Opisuje jeszcze raz wszystko i odrazu podaje swoje dane. Odpisali ze ktos sie ze na skontkatuje. Cisza 2 dni. Dzwonie wiec do niech na infolnie. Wbieram ze chce porozmawac o aktualnych promocjach. Wysluchalem pana informujacego o nagrywaniu rozmowy. Bach, rozłacza. No to jeszcze raz. Bach - rozłącza. no to wybieram 0 ze chcce "porozmawiac o czyms innym", łaczy z kims.
Wyłuszczam sprawe - mowie o dwoch regulaminach o problemie na stronie. Pan chyba nie zrozumial i twardo tylko o pierwszej promocji opisanej przeze mnie tutaj. Informuje mnie ze jestem klientem i nie moze mi zaoferowac tej promocji, poza tym place wiecej wiec nie moze mi obnizyc rachunku (10gr wiecej). OK. To zadzwonie innego dnia, moze podniesie ktos inny, ktos kto bardziej zglebi temat czemu sa dwa regulaminy (tzn dwie blizniacze promocje)
Dzwonie dzis. Problem z rozłaczniem infolinii dalej jak sie chce rozmawaic o promocjach. Wiec po wybraniu 0 zglaszam sie jako klient, i mnie z kims laczy. Wyłuszczam problem. Pani mnie zbywa, ze połączy mnie z dzialem promocji. W dziale promocji wyluszczam problem, mowie o regulaminach... Pan ze on regulaminow nie zna - ze mnie przelaczy do obslugi klienta. Tam Pani, po glose slychac ze chora i czeka az jej sie zmiana skonczy. Mowie o regulaminach. Ona nic nie wie - ona mnie przelaczy do dzialu sprzedazy... Pan w dziale sprzedazy. Mowi o pierwszej promocji i ze nie moze mi jej zapropnowac - bo jestem juz klientem a to jest dla nowych. Mowie o dwoch regulamnach "A to musi pan z dzialem obslugi" połączył. Trafilem na inna pania... ktora "Nie no o regulaminach to nie ze mna, to z dzialem sprzedarzy". Przełaczyła. Trafilem na tego samego pana i mu mowie co mi ta pani powiedziala. Zdziwiłsie i powiezdial ze nie moze mi pomoc.
W ciagu 10 min rozmawialem z 5 osobami, nikt nic nie wie, nikt nie ma dostepu do regulaminow, niek nie moze wejsc na ich strone tego sprawdzic. "Mamy wlasne regulaminy wg musimy postepować". Ja juz nic z tego nie rozumiem.
Jest promocja, jest regulamin, strona nie dziala prawidlowo... probujesz sie dowiedziec co zrobic zeby z niej skorzystać, nikt nic nie wie, albo maja podsunieta tylko jedna promocje.
Wkurzłem sie - bo w końcu okazuje sie ze wiele tych narzekających ludzi ma racje. Vectra jest nie powazna. Na ich stronie panuje brudel. Support na facebooku odpisuje tylko "Prosze skontaktowac sie na PW" a w "PW" ze ktos sie skontaktuje... i to tyle... Nikt sie nie odzywa. Przez telefon - to nikt nic nie wie, nie moga nawet sprawdzic regulaminów, nie sa od tego i wlasciwie nie moga mi pomoc. To kto moze. Jak w tej Vektrze zamowic promocję, bedac klientem (bo wg regulaminu moge z nie skorzystać). Jak nie bylem ich klientem nie mialem problemu. Teraz jak jestem to mam... ciekawe jak bedize jak bede chcial rozwiazac umowe - bo pamietam ze na to wiele ludzi narzekało.
Co polecicie zrobic. Nie chce narazie zmieniac operatora - Vectra ma spoko ceny mimo wszystko. Ale na cholere daja promocje z ktrych nie da sie zamowic i o ktorych nikt nic nie wie (a wg regulaminy powinny byc dostene dla starych klientow z mniejsza iloscia uslug)
Komentarze (8)
najlepsze
To co zrobili w mieszkaniu mojej samicy, woła o pomstę do Jego Makaronowości.
Router (100m2 mieszkania) zamontowali w najdalszym rogu, ostatnim pokoju. O wifi w kuchni czy salonie, to można sobie marzyć. Popołudniami i wieczorami, tak do 22-23, obciążenie sieci jest tak duże, że z 30Mb downloadu robi się 1-5.
Gdy jej kiedyś kazałem zadzwonić do nich, żeby ten problem rozwiązali, to usłyszała jedynie że to przez to, że
- Dzwoni dział utrzymania klienta
- Podpisujesz co Ci pasuje, jeszcze często coś dorzucą
- Jak nie zadzwoni podpisujesz nową umowę
Nie masz telefonu stacjonarnego więc numeru nie stracisz, i nie musisz bawić się w jego przenoszenie