Moim zdaniem, prędzej mu strzeliła uszczelka pod głowicą względnie rozwaliło wąż od chłodzenia, i płyn poszedł na gorący silnik. Tak kopcący (stale, sądząc po filmie) diesel nie ujechałby aż tak daleko. Oznaczałoby to mocne zalewanie komór spalania olejem (znów uszczelka pod głowicą względnie sama głowica lub pierścienie tłoków), ewentualnie niekontrolowane podawanie zbyt dużej dawki paliwa. Ale wtedy silnik by prawdopodobnie zgasł. Ja obstawiam płyn chłodzący.
@trajano: W takiej sytuacji daleko by nie zajechał ;) A raczej szybko by zajechał... silnik bez chłodzenia :D
Raczej uszczelniacz na którymś zaworze - biało-niebieski dym świadczy o spalaniu o oleju. Uszczelka pod głowicą daje najczęściej bardziej ukryte objawy, jak ubywający płyn w chłodnicy i skacząca temperatura tegoż.
@trajano: ostatnio padła mi turbina na amen(pękła), zalała olejem cały katalizator, po wymianie turbiny chyba z 50km(jak nie więcej), tak mi samochód kopcił. Oglądając ten filmik zastanawiałem się czy to nie moja fura ( ͡°͜ʖ͡°)ノ⌐■-■
Komentarze (168)
najlepsze
źródło: comment_cmnoNwYcuMQDkQpb7EuMuY0xvYHxl7XF.jpg
Pobierz@trajano: W takiej sytuacji daleko by nie zajechał ;) A raczej szybko by zajechał... silnik bez chłodzenia :D
Raczej uszczelniacz na którymś zaworze - biało-niebieski dym świadczy o spalaniu o oleju. Uszczelka pod głowicą daje najczęściej bardziej ukryte objawy, jak ubywający płyn w chłodnicy i skacząca temperatura tegoż.
źródło: comment_ujjHcs0O4acNpFEjjVXBTWecwuWR7g5P.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
źródło: comment_sKPsnBqp9fOwSZ5OmRA6U0Sj6bMylyxr.jpg
Pobierzźródło: comment_o4WjHCP41Z0sIP94SrBNPrGrMCen1iNp.jpg
Pobierz