Jestem ciekaw, jak podchodzą ubezpieczyciele do firm transportowych, które wykonują kursy przez Calais. Przecież ryzyko strat jest wysokie. Wstrzymanie transportu przez Francję może sprawiłoby, że władze chociaż trochę by się ogarnęły (i tak, wiem, że to dość mało możliwe).
@daf1982: kurde, co tam do cenzurowania? No chyba to, że "biały rasista" podnosi rękę na umęczonego wojną imigranta, który spieprza z naczepy jak zwinny szympans...
Ja do dzisiejszego dnia nie potrafię zrozumieć opieszałości rządu francuskiego w tej kwestii. Policja nie potrafi sobie poradzić z imigrantami w Calais bo jest ich za mało, a na pacyfikację manifestacji antyimigranckiej są mobilizowane oddziały prewencji z większej części kraju, gdzie ludzie są gazowani, pałowani w przeciwieństwie do tych bandytów napadających na ciężarówki, którzy czują się i są bezkarni. Tutaj nasuwa się pytanie - dlaczego tam jeszcze nie ma wojska? Ciężkie czasy,
@drejdzyon @MagnaPomerania: Przecież to nieskończoność. Odjadą Ci, przyjdą następni. Groteską jest dla mnie debatowanie UE na rozdzieleniem tych 130 tys., gdy codziennie pojawia się kilka kolejnych nowych tysięcy. Nie potrafie sobie tego wytłumaczyć.
1. Podstawiamy pusty, otwarty kontener na naczepie TIRa w kolejce do odprawy w Calais 2. Nielegalni imigranci myślą, że złapali darmowy autostop do UK i ładują się do środka 3. Gdy kontener się zapełni zamykamy na kłódkę i odstawiamy na najbliższy statek do Afryki czy na Bliski Wschód 4. Powtarzamy punkty 1-3. ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (57)
najlepsze
źródło: comment_FLqiaHAkJaF5ebRCBiuK1DfbRLQyyFIn.jpg
Pobierzźródło: comment_Wkw5QmZunHGsPb5A8zLaAkV6z3LQgjSc.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
2. Nielegalni imigranci myślą, że złapali darmowy autostop do UK i ładują się do środka
3. Gdy kontener się zapełni zamykamy na kłódkę i odstawiamy na najbliższy statek do Afryki czy na Bliski Wschód
4. Powtarzamy punkty 1-3.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora