Tajemnicza strategia poprawy wizerunku CBA przynosi rezultaty
Sensacja! CBA zwróciło się o wewnętrzny audyt do firm doradczych i piarowych, w celu wyeliminowania złych procedur i poprawienia jakości świadczonych usług. Dlatego też po każdej przeprowadzonej operacji do klienta CBA będzie dzwonił pracownik biura obsługi klienta z zapytaniem czy podejrzany ma może jakieś uwagi co do jakości złożonej wizyty.
altanka z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 1
Komentarze (1)
najlepsze
Stąd poniekąd wynika, że Michał Kamiński nie dogadał się z "klientami" CBA i przez to wypłynęło parę afer ? :) Jestem pewien, że nowy szef CBA na pewno dogada się z "klientami" i więcej afer już nie będzie i biedne media nie będą musiały pisać o tym okropnym Kamińskim i o tych biednych politykach, którzy muszą się