@Mr--A-Veed: Nie wiem czy zewnętrzny czy nie. Ale do Asusa poszedł link z wykopu a także podczas rozmowy telefonicznej poinformowałem że opiszę całą sytuację. Oczywiście olali sprawę.
@cia_agent: Bo to wygląda tak, że producent zazwyczaj sam serwisu nie prowadzi - a podpisuje umowę z zewnętrzną firmą, która się tym zajmuje. A że często te "zewnętrzne firmy" to #januszebiznesu...
Po prostu napisać skargę do producenta. Chociażby po to, żeby dać im informację, że wynajęty serwis jest gówniany i nie wywiązuje się z umowy oraz oszukuje klientów.
Dobrze wiedzieć, co odwalają. Po fajnych doświadczeniach z ASUSem (seria Pro) chciałem kolejnego- czwartego już ASUSa (bardziej budżetowego) sprawić dziewczynie na urodziny. Jeżeli takie akcje odstawiają to zostaje tylko Dell, za 200zł różnicy nie będę fundował sobie nerwów.
@adi216: Już tu kilka razy serwisanci opowiadali jak mieli nakaz napluć i wysuszyć żeby klientowi udowodnić że zalane :D takie życie polskiego serwisanta.
@kris201986: No to jak odebrałeś, naprawialiście zrobiliście dokumentację foto masz więc z czym pisać do producenta bo masz i do tego pismo od nich. Pisz oficjalną skargę pierw do dystrybutora a ten jak Ciebie oleje to do producenta. Nie poddawaj się a powinno się zmienić.
Komentarze (22)
najlepsze
Po prostu napisać skargę do producenta. Chociażby po to, żeby dać im informację, że wynajęty serwis jest gówniany i nie wywiązuje się z umowy oraz oszukuje klientów.
http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/
@kris201986: No to jak odebrałeś, naprawialiście zrobiliście dokumentację foto masz więc z czym pisać do producenta bo masz i do tego pismo od nich. Pisz oficjalną skargę pierw do dystrybutora a ten jak Ciebie oleje to do producenta. Nie poddawaj się a powinno się zmienić.
Polecam serię
Komentarz usunięty przez moderatora
Miałem podobny przypadek tyle że u mnie chodziło o nieco inne klawisze i nie było dyskusji - przyjechał, wymienił klawiaturę i po sprawie.