#JanuszeSocialMediow czyli jak popsuć markę!
Wyborny przykład jak nie prowadzić komunikacji z Klientem na oficjalnym profilu na FB... Nie polecam! #JanuszeInternetu #JakNieRobicSocialMediow
Freju z- #
- #
- 399
Wyborny przykład jak nie prowadzić komunikacji z Klientem na oficjalnym profilu na FB... Nie polecam! #JanuszeInternetu #JakNieRobicSocialMediow
Freju z
Komentarze (399)
najlepsze
#!$%@? w takich organizatorów. Miękkie pały a nie komandosi. Rzekłem.
Komandosi wezwali wsparcie ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
Źródło: https://www.facebook.com/emil.batorski/posts/10208380031528298:0
Co śmieszniejsze autor tych słów przedstawia się jako właściciel SEOSM, które to w swojej ofercie ma "Obsługa social mediów".
Komentarz usunięty przez moderatora