#JanuszeSocialMediow czyli jak popsuć markę!
Wyborny przykład jak nie prowadzić komunikacji z Klientem na oficjalnym profilu na FB... Nie polecam! #JanuszeInternetu #JakNieRobicSocialMediow
Freju z- #
- #
- 399
Wyborny przykład jak nie prowadzić komunikacji z Klientem na oficjalnym profilu na FB... Nie polecam! #JanuszeInternetu #JakNieRobicSocialMediow
Freju z
Komentarze (399)
najlepsze
co prawda nigdy nie miałem sytuacji, aby klient mnie obrażał, ale i sam nie dopuszczałem do jakiejkolwiek eskalacji (patrz motto ;-) ), bo drugie motto "tylko spokój może mnie uratować przed katastrofą" ;-) :-)
nikt nie czyta tego gówna od ludzi pół bogów pół małp - jesteś organizatorem to odpowiadaj na pytania pół mózgu
ale nie, bo to jest następny moderator elektrody w dodatku sfrustrowany bo umysłowe dziecko chce być KIMŚ ale odpowiedzialności już nie chce
@Strus:
@Diano:
Wszystko zależy od tego jaka jest ich grupa docelowa, jaką chcieliby mieć grupę docelową i jaka grupa docelowa byłaby dla nich najkorzystniejsza (to nie muszą być te same rzeczy!).
Ja znam zarówno wojskowych, jak i bardzo sprawnych ludzi, którym z pewnością dobrze by poszło w takich zawodach. Sam biegam maratony, ale jestem plebsem w porównaniu do znanych mi ultramaratończyków (będących w jakiejś tam polskiej czołówce, niekoniecznie