Witam. Poszukiwałam w internecie informacji związanej z ubezpieczeniem smartfona w sieci Orange. Natrafiłam na blog, w którym poszkodowana ubezpieczona klientka Orange prosi o pomoc w swojej sprawie - odmowie przyjęcia do naprawy telefonu. Internauta podał stronę wykop.pl. Jestem w podobnej sytuacji. Jestem klientką Orange od 3 lat. Nie miałam dotąd problemu z telefonem Samsung S5...az do czasu chwili kiedy wypadł mi z kieszeni. Potrzaskała się szybka telefonu. Mając ubezpieczenie smartfona za które płacę 7.99 zł co miesiąc spokojnie zgłosiłam sprawę. Po kilku dniach otrzymałam sms-a z odmową. Szok. Po zapoznaniu się z wpisami na internecie już mnie nie dziwi odmowa ze strony Orange... Telefon wypadł mi z kieszeni spodni przy wstawaniu...wystarczyła chwila i nieduża wysokość od podłogi. Nie stać mnie na naprawę telefonu a ni zakup nowego. Nie dostałam jeszcze pisemnej decyzji w tej sprawie. Chciałabym prosić o pomoc osoby, które miały podobną sytuację z uzyskaniem pomocy z Orange. Gdzie należy zgłosić się o pomoc - biuro rzecznika ubezpieczonych?
Komentarze (5)
najlepsze
Jeśli chodzi o to konkretne (najprawdopodobniej Ucare - TU Europa) to tak jak wspomniał @prawdziwek i @Ulvarin trzeba przed zgłoszeniem dokładnie zapoznać się z warunkami i dodatkowo opiniami osób z podobnym problemem.
Tutaj wpisując do wujka G od razu znajduje mnóstwo
Zresztą wszystkie te ubezpieczenia są tak skonstruowane, że co by się nie zrobiło to trzeba kłamać co się stało biorąc pod uwagę regulamin.