Tak się składa, że ta reklama była największa porażką reklamową Plusa, dlaczego? A no, dlatego, że według badań reklama grała zbyt bardzo na wrażliwych emocjach, przez co odbiorcy nie dostrzegali w tym "Plusa", odczytywano to bardziej jako kampanie społeczną mającą na celu zaciśnięcie więzi rodzinnych. Wyszło fajnie, ale nie osiągnęli zamierzonego celu.
Komentarze (67)
najlepsze
na #!$%@? te podpisy w tej reklamie? czy ten co uploadował myśli że ludzie są debilami?
Komentarz usunięty przez moderatora
Brakuje jeszcze "I Cri Evrytiem"
A no, dlatego, że według badań reklama grała zbyt bardzo na wrażliwych emocjach, przez co odbiorcy nie dostrzegali w tym "Plusa", odczytywano to bardziej jako kampanie społeczną mającą na celu zaciśnięcie więzi rodzinnych.
Wyszło fajnie, ale nie osiągnęli zamierzonego celu.
@Klopsztanga: Dlaczego? Ja zdecydowana wiekszosc rozmow prowadze wlasnie w aucie.
Chyba autorowi coś się pomyliło .... granie na najważniejszych uczuciach aby sprzedać jakieś gówno ... brawo.
I co, kupiłeś starter Plusa ?
muzyka Ennio Morricone