Zabezpieczenia na peronie przed wejściem na torowisko
Krótki filmik pokazujący trzy rodzaje zabezpieczeń na peronie, które to ograniczają możliwość wejścia na puste torowisko.
WuDwaKa z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 41
Krótki filmik pokazujący trzy rodzaje zabezpieczeń na peronie, które to ograniczają możliwość wejścia na puste torowisko.
WuDwaKa z
Komentarze (41)
najlepsze
1) Całkiem ok, ale patrząc po jednej bramce obrotowej (takiej zwykłej z metra co tripod się kręci i przechodzi jedna osoba na raz) - to koszt obstawienia jednego wagonu wyjdzie gdzieś pewnie minimum - 200 000zł. A ile jest wagonów na peron?
2) Jakie jest zabezpieczenie, że ktoś nie włoży głowy w druty i mu jej nie obetnie? Chyba że to szyba - nie widać za dobrze - wtedy nawet
1) Całkiem ok, ale patrząc po jednej bramce obrotowej (takiej zwykłej z metra co tripod się kręci i przechodzi jedna osoba na raz) - to koszt obstawienia jednego wagonu wyjdzie gdzieś pewnie minimum - 100 000zł. A ile jest wagonów na peron?
2) Jakie jest zabezpieczenie, że ktoś nie włoży głowy w druty i mu jej nie obetnie? Chyba że to szyba - nie widać za dobrze - wtedy nawet
Drugi przypadek nie nadaje się na tłumy ludzi a wręcz może być pułapką, która przyciśnie przy zamykaniu jakiegoś gapowicza/ niedołęgę z
1) Całkiem ok, ale patrząc po jednej bramce obrotowej (takiej zwykłej z metra co tripod się kręci i przechodzi jedna osoba na raz) - to koszt obstawienia jednego wagonu wyjdzie gdzieś pewnie minimum - 150 000zł. A ile jest wagonów na peron?
2) Jakie jest zabezpieczenie, że ktoś nie włoży głowy w druty i mu jej nie obetnie? Chyba że to szyba - nie widać za dobrze - wtedy nawet