@jarek-wandek: wiesz wybacz, ale jaki światek? Chodzi Ci o tych ignorantów technologicznych których sobie koncerny wychowały? Wybacz, ale 1.0 nadaje się do Seicento. To, że ma turbo daje mu więcej mocy na papierze, ten silnik jest tak czy inaczej słaby. Dynamika jak w dieslu od 1400 do 4500. Dla przypomnienia benzyny maja zwykle do 6500. Dodatkowo jego spalanie jest tragiczne. Wiesz, obecny problem jest taki, że na siłę zmniejsza się pojemność
@jarek-wandek: wiesz, tu już nie chodzi o polskie warunki. Wiadomo, że koncernom na tym nie zależy i to jest fakt. Niemniej wystarczy poczytać o 1.6THP PSA które nie wytrzymuje nawet okresu gwarancji. Dla mnie to jest niezły trolling firm ustalających normy emisji spalin. Coś na zasadzie - ok ten silnik ma super emisje, ale musimy wyprodukować ich 3 razy tyle bo się tak często psuje a naprawa jest niemożliwa/nieopłacalna*.
Komentarze (7)
najlepsze
Wiesz, obecny problem jest taki, że na siłę zmniejsza się pojemność
*odpowiednie skreślić.