fajnie opowiedziane, prowadzacy ma dobry glos, material dobrze zmontowany, szkoda ze na gryonline i ichnym badziewnym odtwarzaczu, przydalaby sie subskrypcja na YT
@SmugglerFan: no tak, ale wynaleźli od cholery innych bajerów jak motion bluir - coś co powstaje w skutek naturalny jak szybko myszką-głową machniemy, lub głębia ostrości która nie skupia ostrości tam gdzie wzrok sięga, tylko tam gdzie środek monitora-lufy, jest już sporo innych metod skrojenia wydajności, nie współmierne do tego co sobą oferują
@Sinti: trudno, nie ma tu twojej nauczycielki od polskiego... z resztą to ohydne że zwraca się na to uwagę tak często w Polsce, bardzo często pisze byki po angielsku i raz na pół roku ktoś mnie poprawi
Mając daną rozdzielczość A, lepiej jest fizycznie podnieść ją do 2xA i zastosować antyaliasing x2, czy może zostać przy rodziałce A i zastosować antyaliasing x4? Czy podniesienie rozdziałki do 4xA poprawi i jak znacznie jakość obrazu w stosunku do gry w rozdzielczości A i antyaliasingu x4? Odpowiedzi wydają się proste, ale z chęcią się upewnię ;)
@Murzinio: Bo dalej masz fizycznie tych pikseli tyle samo. Skalowanie na monitorze to w zasadzie to samo co włączenie AA z tą różnicą że nie wiesz w jaki sposób monitor robi downsampling, a nad tym jak to robi grafika masz jakąś kontrolę.
więc mówienie, że "CRT mają nieskończoną rozdzielczość" jest trochę nieprawdziwe.
@Neoqueto: Przecież ja nic takiego nie napisałem :) więc kogo Ty cytujesz? Wiadomo że sobie nie ustawimy na
@u43dqe14m3: Hmm, wygląda na to, że masz rację. Włączyłem teraz z powrotem w programiku i wyłączyłem w windowsie. Tyle, że o ile w systemie to rzeczywiście działa, to już w niektórych grach nie - np. Operation Flashpoint (przez nią zacząłem kombinować z wyłączeniem tego i doszedłem do wniosku, że precyzja wskaźnika to coś innego skoro nie działa). Tutaj pomaga tylko wyłączenie przez programik.
Może starsze gry mają problem z wychwyceniem blokowania
@Bunch: tekstury, filtrowanie anizotropowe i rozdzielczość - to by było na tyle z rzeczy istotnych, zwiększa zasięg widzenia, antyaliasing włączasz jak czujesz że twój sprzęt pociągnął by daną grę w wyższej rozdzielczości niż monitor na to pozwala...
Komentarze (149)
najlepsze
http://37.187.250.35/filmy_pliki/goltv_C/500_432_251409722.mp4
Linki do sd i lq. Niech ktoś wygeneruje linki od 750 do 1000-1500 to przeskanuje która liczba odpowiada za HD.
#programisci #niechktos
BTW. Jak wygenerowałeś? Bo ja już prawie w Excelu zrobiłem.
Łapcie w HD:
http://37.187.250.35/filmy_pliki/goltv_C/1280_432_251409722.mp4
Mikipa, dzięki wielkie!
Do przechwytywania URL plików wideo polecam WM Recorder.
Do masowego sprawdzania linków Jdownloader.
a ryse to juz w ogole, tam praktycznie nie ma aliasingu. ale to wlasnie crytek stworzyl SMAA wiec wiedza jak to
nie rozumiem tego ze w internecie nie lubi sie motion blura i dofa, a jednoczesnie wychwala sie te mody do skyrima co tylko zwiekszaja saturacje i kontrast przez co gra wyglada gorzej od obliviona i powoduje "crushed blacks" - nienaturalnie czarne cienie, mimo tego ze mocno swieci slonce http://i.ytimg.com/vi/gWxSCChMOm0/maxresdefault.jpg https://4316bd223ebdc131e650-eb3b436d25971e5860b39e72b0600342.ssl.cf1.rackcdn.com/images/d0QbVuQuiRPC.878x0.Z-Z96KYq.jpg http://i.imgur.com/JKGVB.png
motion blur i depth of field to juz w grach są od prawie 10 lat. nie biorą wcale tak
Odpowiedzi wydają się proste, ale z chęcią się upewnię ;)
Lepiej fizycznie podnieść do 4xA i wyłączyć antialiasing.
@Neoqueto: Przecież ja nic takiego nie napisałem :) więc kogo Ty cytujesz? Wiadomo że sobie nie ustawimy na
Może starsze gry mają problem z wychwyceniem blokowania
A to w sumie nie muszę tego oglądać...
https://onedrive.live.com/redir?resid=A935C2BFE0321FAA!128&authkey=!AAMUK-CBN7yUd3U&ithint=video%2cmp4