Policja na miejscu i kierowca: - Kto był kierującym Volvo? Eeeee jakby to panu powiedzieć... wysiadłem z auta, stanąłem przed nim, patrzę jak ładnie parkuje a ono mnie potrąciło. - No tak, oczywiście... ( ͡°͜ʖ͡°)
Ciekawe jak kości i stawy. Stłuczone czy nawet u kogoś ułamane? Jeszcze długo winniśmy testować takie rozwiązania bo maszyna nie ma współczucia, zabije i nie zauważy. Personifikowanie maszyn to głupota. Co innego oddanie steru maszynie z twardymi ogranicznikami (także programowymi np. nie parkuj z prędkością szybszą niż, w odległości mniejszej niż ... kategoryczne stop) a co innego wiara w pseudo sztuczną inteligencję. Jak widać jeszcze długo musimy się uczyć pisania procesu podejmowania
O dokładnie to- na razie większość maszyn musi mieć taki "killswitch", żeby się nie "zwarło odwrotnie" i nikogo nie zabiło. Większość maszyn może reagować tylko tam, gdzie mają czujniki- komputer cie nie widzi, to stwierdzi że droga wolna i będzie jechał wprost na ciebie, bo czujnik z przodu się odlepił i pokazuje że jest czysto. Tak samo z większością algorytmów- tak,
@tellet: Dokładnie do tego piłem. A ludzie mentalnie siedząc w epoce kamienia nadal personifikują maszyny przyczyniając się do takich głupich wypadków.
Komentarze (90)
najlepsze
- Kto był kierującym Volvo?
Eeeee jakby to panu powiedzieć... wysiadłem z auta, stanąłem przed nim, patrzę jak ładnie parkuje a ono mnie potrąciło.
- No tak, oczywiście...
( ͡° ͜ʖ ͡°)
O dokładnie to- na razie większość maszyn musi mieć taki "killswitch", żeby się nie "zwarło odwrotnie" i nikogo nie zabiło. Większość maszyn może reagować tylko tam, gdzie mają czujniki- komputer cie nie widzi, to stwierdzi że droga wolna i będzie jechał wprost na ciebie, bo czujnik z przodu się odlepił i pokazuje że jest czysto. Tak samo z większością algorytmów- tak,