Chciałbym przestrzec wszystkich potencjalnych chętnych na przeniesienie numeru do sieci komórkowej Virgin Mobile Polska.
Opowiem Wam moją historię, która trwa - i nie wiem ile trwać będzie.
Otóż do końca kwietnia br. posiadałem telefon w ofercie abonamentowej w sieci PLAY, jednakże oferta na przedłużenie nie była zadowalająca, natomiast Virgin miało sporo ciekawszą (zwłaszcza dla przenoszących numer), wobec tego postanowiłem do nich przejść.
Wypełniłem formularze na stronie Virgin, dostałem pocztą pakiet dokumentów i oświadczeń do podpisania, które po podpisaniu odesłałem. Wszystko poszło gładko. O północy z
30.04 na 01.05.15r miało nastąpić przeniesienie numeru z PLAY do VIRGIN. Początkowo była informacja o rzekomej możliwej przerwie w świadczeniu usług DO DWÓCH GODZIN (o północy miał przestać być aktywny numer w PLAY i około drugiej aktywny już w Virgin).
Nie będę się rozpisywał ile razy (do chwili obecnej) uruchamiałem ponownie telefon, przekładałem kartę SIM, by sprawdzić, czy numer jest już aktywny, czy nie. Nadmienię, że cały weekend i do chwili obecnej jestem bez mojego numeru. Cała majówka drastycznie utrudniona, bo nikt nie mógł się ze mną skontaktować, ja natomiast musiałem kupić startery i doładowywać, by móc się gdziekolwiek i jakkolwiek skontaktować z ludźmi.
Dzisiaj jest kolejny normalny dzień pracy, a ja nie mogę normalnie pracować, klienci, kontrahenci, szefostwo, znajomi, rodzina w wielu sprawach, pilnych i mniej istotnych nie mogą się do mnie dodzwonić, bo mam nieaktywny numer i słyszą w słuchawce, że mój numer nie istnieje. Mało tego, agent ubezpieczeniowy jak się chwilę temu okazało, również w pilnej kwestii od rana próbował nawiązać ze mną kontakt i się nie udało.
A co na to Virgin? „Nasz dział nad tym pracuje” - oni są po prostu ograniczeni umysłowo, że nawet powodu nie znają i nie są w stanie powiedzieć, kiedy będzie aktywny mój numer. Za każdym moim telefonem do nich, za każdym mailem jest ta sama odpowiedź – no z takim wyjątkiem, że na maile już przestali odpowiadać - na maile z 03,04,05.05 brak odpowiedzi.
Minęła 115 godzina kiedy ja mam nieaktywny numer i nadal brak informacji kiedy go aktywują.
O sprawie wiedzą już UOKiK oraz UKE.
W załączeniu zrzut pierwszej odpowiedzi z ich strony, a każda kolejna jaką przysłali była niemalże identyczna.
VIRGIN MOBILE POLSKA - oni nie powinni mieć możliwości prowadzenia takiego biznesu. Najpierw niech się obudzą, że to już XXI wiek, a epoka średniowiecza w której żyją minęła bardzo dawno i bezpowrotnie.
Pierwszej doby tłumaczyli się faktem, że do 24 godzin może to trwać. Teraz już nie tłumaczą niczego.
Będę żądał również bardzo dużej rekompensaty, bo to co się stało nie cofnie mi straconych nerwów, straconych klientów, straconego czasu na kontakt z obsługą klienta, która okazała się być zwykłymi "Januszami".
Nie wyobrażam sobie jakby jakiś większy przedsiębiorca miał tak nagle stracić swój numer telefonu.
_
Ludzie trzymajcie się z dala od pomysłu przeniesienia numeru do Virgin Mobile._
Będę informował jak sprawa się potoczy, kiedy aktywują mi numer i jaką otrzymam rekompensatę.
Na koniec jeszcze cytat ze strony VIRGIN Mobile:
NASZE WARTOŚCI:
JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA JEST DLA NAS NA PIERWSZYM MIEJSCU
JESTEŚMY MŁODZI DUCHEM I KOCHAMY ZABAWĘ
STAWIAMY NA INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA
DOSTARCZAMY DOSKONAŁE USŁUGI ZA ROZSĄDNE PIENIĄDZE
LUBIMY WYZWANIA
1. Bzdura kompletna, nawet rzeczowo na pytania nie odpowiadają.
2. Zgadza się - widać, że kochają zabawę, ale przy takim biznesie jest ona kompletnie nie na miejscu.
3. Kolejne kłamstwo - raczej usuwają numer bez zapowiedzi i faktycznie za rozsądne pieniądze, bo za darmo.
4. Może i lubią i faktycznie przeniesienie jest dla nich wyzwaniem, ale warto najpierw zebrać do ekipy ludzi, którzy chociaż minimalną wiedzę mają na temat akurat takich wyzwań.
![](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/01yPG52_u502YMb3WK0ZYmLFbUCiMJs26UVIqGxS,wat600.jpg?author=TheDestroyer&auth=1ea9f9395570387bb41c28d3f5046baa)
Komentarze (42)
najlepsze