Jak rozwijał się japoński przemysł motoryzacyjny? Część 2
![Jak rozwijał się japoński przemysł motoryzacyjny? Część 2](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_oN8G2ewUuHZS6yzTwt5qRnWzH1wT8LyD,w300h194.jpg)
Od połowy lat 60. Japoński przemysł motoryzacyjny nabiera rumieńców, choć jeszcze pewne kwestie, łącznie z bezpieczeństwem, pozostawiały wiele do życzenia.
![WhatNext](https://wykop.pl/cdn/c3397992/WhatNext_uOrSGwNlX3,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 22
- Odpowiedz
Od połowy lat 60. Japoński przemysł motoryzacyjny nabiera rumieńców, choć jeszcze pewne kwestie, łącznie z bezpieczeństwem, pozostawiały wiele do życzenia.
Komentarze (22)
najlepsze
Formuła JEDEN. JEDEN, nie żadna pierwsza. Nazwa własna, a nie potoczna żeby sobie odmieniać do woli. A jak ktoś tego nie rozumie to wystarczy Formuła 1.
To jest Formuła Pierwsza http://formula-first.org/
To jest Formuła JEDEN http://www.formula1.com/
A tego pożal się polonistę co w słownik j. polskiego wpisał obie formy
@WhatNext: Nissan 240Z? nie ma takiego samochodu. jest Datsun 240Z bądź Nissan Fairlady Z oraz angielska wersja, Nissan S30. zwracajcie uwagę na oznaczenia modeli, bo to ważne. po samej nazwie można określić rynek docelowy i różnice aut na konkretne rynki.
Dlatego my nigdy nie będziemy mieli przemysłu na miarę powojennych Niemiec, Japonii, Chin czy innych
Gdzie sie podziały S2000, RX-7 i 8, klasyczne Evo (wiem jest i teraz ale siakies miałkie) Impreza, Supra i Celica (zwłaszcza GT Four), nawet stare Corolle były jakieś takie bardziej sportowe. Nostalgia :(