Reklama wymiotna na pl. Zamkowym
- Zamierzeniem Simona Mola było dawać - to samo robiły jego partnerki, ale on dawał więcej, bo z wirusem. To tylko jedno z haseł, które ma śmieszyć do łez, a przy okazji promować nowy produkt sieci komórkowej Plus
ejczq z- #
- #
- #
- #
- 3
Komentarze (3)
najlepsze
Dariusz Bartoszewicz: To wasz pomysł, ten TurboDymoMan?
Michał Krejza, dyrektor zarządzający Team One: To wszystko my. Nazwa, wygląd postaci i to, co robi. Widział pan?
Nie.
Jak może pisać artykuł, jak nawet nie wie o czym?
Chociaż, z drugiej strony, 36.6 zalicza już kolejną reklamową wpadkę.
Wydaje mi się, że wytłumaczenie może być dośc proste - rano wszędzie newsem dnia była afera korupcyjna PO, tylko na wyborczej wisiał ten głupi news.