Wiedźmin 3 – 60 FPS nie dla konsol. CD Projekt RED odpowiada dlaczego.
Wiedźmin 3: Dziki Gon nie będzie działał w 60 FPS na PlayStation 4 i Xboksie One, co nie jest ani specjalnym zaskoczeniem ani też żadną nowiną, ale tym razem studio CD Projekt RED wyjaśnia dlaczego. Czy jest to spowodowane tylko ograniczeniami konsol obecnej generacji?
Goglez z- #
- #
- #
- #
- #
- 23
Komentarze (23)
najlepsze
Isotota konsoli jest to ze wkladasz płytę i grasz. Opcje Cie interesują, konfigurowania gry także.
Ten pan chyba nie wie o czym mówi. Większa "wydajność" to poprostu wyświetlenie ładniejszego obrazu przy takim samym obciążeniu procesora. Odpowiedniejszym słowem byłaby płynność.
Komentarz usunięty przez moderatora
http://docs.unity3d.com/Manual/OptimizingGraphicsPerformance.html
Od tego są suwaki detali, by ich w grach używać, nie rozumiem ludzi ze słabym sprzętem, którzy koniecznie muszą grać na najwyższych detalach - pora zrozumieć, że zaawansowana grafika wymaga zaawansowanego i drogiego sprzętu.