Ku przestrodze dla przyszłych klientów firmy alejasamochodowa.pl
Dnia 3-01-2015 zamówiłem w alejasamochodowa.pl, przepływomierz, oraz chłodnicę wody do
mojego samochodu. Ceny atrakcyjne, szybka wysyłka.
Przesyłka została wysłana do mnie 05-01-2015, a dotarła za pomocą kuriera
dnia 07-01-2015.Okazało się że żadna z części nie bedzie pasować do mojego auta (czego nie było widać podczas zamówienia),
Więc kożystając z prawa odstąpienia od zawartej umowy w ciągu 10 dniu od daty zakupu,
W dniu 7-01-2015 złożyłem reklamację przez dostępny na stronie www formularz,
na ktorym podałem moje dane kontaktowe.
Ponieważ nie jest możliwym dodzwonienie się do firmy pod podane na stronie numery reklamacyjne
(tel. 22 487 52 65, tel. kom.: 784 021 274). A jedyny działający numer na sprzedaż odbierany jest przez osobe o wątpliwej kulturze osobistej, oraz brak kontaktu zwrotnego (a czas na zwrot towaru ucieka)
Zdecydowałem sie na odesłałanie towaru za pośrednictwem kuriera poczty polskiej,
Przesyłka zawierająca chłodnicę, oraz przepływomierz, zosała doręczona,
co jest możliwe do zweryfikowania na stronie poczty polskiej.
Zwrócone części, w żaden sposób nie były użye/monowane w samochodzie,
zostały wypakowane w celu walidacji, i odesłane w stanie nienaruszonym.
Do tej pory nie mogę się dodzwonić na numery reklamacjne, a skrzynka email sklepu jest przepełniona.
Wiec przestroga - nie róbcie z nimi interesów.
Komentarze (2)
najlepsze
"Sz. Panie
Dziękuję za przesłaną wiadomość. Obawiam się, że pozostała Panu tylko drogą sądowa. Niestety ale mnie również przedsiębiorca nie udzielił odpowiedzi a jeżeli chodzi o postępowanie wykroczeniowe p-ko osobom wchodzącym w skład Zarządu Spółki to istotnym problemem jest ich obywatelstwo. Nie występuje w bazie ELUD,