W
itam was wszystkich...chcialbym opisac moja sytuacje, i chcialbym sie dowiedziec jak do tego ma sie ustosunkowanie jedna z sieci MExpert-niskie ceny i te sprawy oraz wy .W Bydgoszczy 3 stycznia zakupilismy telewizor samsung za cene 4000 zł.Wplacilismy 2000 zł w gotowce i kolejne 2000 tys rozlozylismy sobie w kredycie.Wierze w sytuacje ,ze walczac w tych czasach o klienta trzeba byc milym, a kiedy juz sie go ma......nie ma juz znazenia co sobie o was mysli.Z tym poczuciem własnie w tej chwili pisze do pa ta wiadomosc...po dokonanej tranzakcji , jakze szczesliwi, zapakowalismy telewizor do auta. Jako ze bylismy na koncowce remontu naszego salonu , finiszem mialo byc rozpakowanie i zawieszenie jak ze pieknego telewizora. Tez tak sie stalo, po okolo 1.5 tygodnia rozpakowalismy i podlaczylismy telewizor.Okazalo sie , ze martyca 55 calowgo samsunga jest uszkodzona.W tych jakze cudownych czasach dla klienta, nie zdenerwowalem sie, majac tylko w glowie-jade wymieniam na nowy.W sklepie pierwszym pytaniem bylo dlaczego dopiero teraz ????? myslalem ze nie bedzie to mialo znaczenia ....telewizor nawe majacy miesiac, to wciaz nowy telewizor. Drugim stwierdzeniem bylo ze nic nie mozna zrobic ze wzgledu na brak kartonu.....fakt, przy rozpakowywaniu automatycznie powiedzialem do syna, aby wyrzucil karton bo co my zrobimy z tak wielkim pudlem.Kierownik sklepu powiedzial.....dobrze prosze sie nie martwic wyslemy do serwisu i napewno po trzech dniach dostanie pan nowy bo serwisy tak robia!zbył mnie chyba, dlaczego poprostu nie wymieniono mi go na nowy?????? po tygodniu zadzwonilem do sklepu, dowiedzialem sie ze jeszcze musze czekac min 1.5 tygodnia bo servis czeka na jakas czesc aby go naprawic! ....ja nie chce otwieranego i naprawianego telewizora !!!Nie oddalem telewizora ktory gdzies tam pol roku wisial juz gdzies na scianie....ja oddalem nowy telewizor jeszcze z folia na ramce....chce nowy televwzor oryginalnie zapakowany-taki za ktory zaplaciłem! nie naprawianego klamota ktorego moglbym kupic w jakims servisie internetowym za 2/3 ceny.Nie wspomne juz o fakcie ze nie chciano mi go w ogole przyjac ze wzgledu na brak kartonu, choc w karcie jest napisane ze wystarczy opakowanie zabezpieczajace transport.Druga dla mnie kwestia to ta ze po otworzeniu kartonu, znalezlismy w srodku luzem dwie piecio groszowki, ktore mogby by swiadczyc o tym ze karton moglby byc juz otwierany. Pomozcie mi co zrobic aby dostac nowy telewizor lub zwrot pieniedzy. Bardzo prosze o szybka odpowiedz, gdyz nie bede juz sie rozpisywal jak bardzo jestem zniesmaczony potraktowaniem mnie przez sklep i zdenerwowaniem.Pozdrawiam
Komentarze (10)
najlepsze
Mimo, że nie da się tego czytać, przeczytałem do końca. Jeśli ogarnąłeś kwestię reklamacji podobnie jak zredagowanie tego tekstu - nie licz na pozytywne rozpatrzenie swojej sprawy przez Media Expert, zagrają z Tobą jak z dzieckiem. Wykop raczej też tu nie pomoże, bo raczej (inb4) dostaniesz w zamian #heheszki z nieudacznego stylu wypowiedzi (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)