Była w ogóle próba kontaktu z serwisem po odbiorze, czy od razu hurr durr heja na wykop? Może pomyłkowo wysłali ten, który był dla kogoś innego przygotowany?
@sopel87: Właśnie. Wygląda na to, że autor chyba nie bardzo się kontaktował dalej z serwisem. Najprościej od razu na wykopie gównoburze ukręcić, kurde.
@pitrek02: no bez przesady. Awarie sprzętu się zdarzają, pomyłki w serwisie czy w sprzedaży wysyłkowej tym bardziej. Pad odesłany, temat niezamknięty, a już wieszasz na nich psy. Najwyżej sobie nie pograsz przez dwa tygodnie. Wielkie mi co. Książki poczytaj.
Miałem to samo z PSP pare lat temu.Oddałem w stanie idealnym,zawsze dbam o takie rzeczy a wróciło porysowany.oddawałem z powrotem.Wymienili na nowe.Good Luck!( ͡º͜ʖ͡º)
Taki wykop można dodać o każdej firmie. Jestem zdania, że to powinno być filtrowane tak jak polityka. No bo prawdę mówiąc to wuj kogo obchodzą przepychanki z serwisami...
Komentarze (15)
najlepsze
http://www.sony.com/SCA/who-we-are/leadershipteam/overview.shtml