Ubisoft nie tylko sama robi silniki, ale też sprzedaje je dalej (przykład - Shadow of Mordor).
@Greenek: no nie bardzo, bo mordor chodzi na silniku LithTech stworzony przez tworcow gry, Monolith Productions. i to wlasnie monolith sprzedaje ten silnik innym studiom. ubisoft raczej nie sprzedaje swoich silnikow
@hjkl: Ten przykład a) jest niepoprawny. To co ja dałem też jest niepoprawne ale bliższe prawdy, oś obrotu jest zawsze w środku masy układu, w rzeczywistości by to było bliżej ciała.
@Kalan: Spora część tych bugów nie ma nic wspólnego z fizyką (np. wypadanie poza mapę, w drugiej części wjechanie w stację), były też właśnie kompletnie normalne zachowania (AWP w CS:GO i ragdoll w BF3 - powinno go rozerwać, ale że nie ma rozrywania ciał, to poleciał, logiczne). Cienkie te filmy jak barszcz.
mnie to zastanawia zawsze jak oni nagrywają te wpadki. Ok, w niektórych grach jest jakaś opcja replay (w gta bodajże jest coś takiego) ale w innych grach to jak? Mają non stop za każdym razem jak grają włączone jakieś oprogramowanie do nagrywania tego jak grają na wszelki wypadek że może będzie jakiś śmieszny motyw?
@Curry_: Niektorzy to streamerzy, ale duzo tych bledow da sie powtorzyc. Musisz tylko wiedziec gdzie stanac i co zrobic. Ja swego czasu jak odkrylem cos takiego, to lubilem miec save'a przy takiej lokalizacji i bawic sie takim bledem:)
Komentarze (44)
najlepsze
@Greenek: no nie bardzo, bo mordor chodzi na silniku LithTech stworzony przez tworcow gry, Monolith Productions. i to wlasnie monolith sprzedaje ten silnik innym studiom. ubisoft raczej nie sprzedaje swoich silnikow
źródło: comment_PIWaPWYUUurcQpHO5VSrWLYicsLjfFq4.jpg
Pobierzźródło: comment_VJu4uXRSkF3CiZDf3e8ZL1npA61UBWmX.jpg
PobierzA to co zrobili z BF4, wydając je w wersji beta i mówiąc, że to końcowa to cios poniżej pasa. Ubisoft też ostatnio zabłysnął z Assasinem Unity ...