Witam.
Codziennie od dłuższego czasu zaglądam na wykop.
Dzięki temu na bieżąco orientuję się w wydarzeniach.Jestem osobą skrytą i nie czułam potrzeby "ujawniania się".
Jednak teraz potrzebuję pomocy.Jeżeli ktokolwiek był w takiej sytuacji,lub wie co zrobić -proszę o poradę.
Padłam ofiarą aktywnych reklam firmy ORANGE.
"Nowy zasięg ORANGE"i "Twoja firma zmienia się z ORANGE"
I stało się tak jak reklamy głoszą.Dokładnie tak!
Uwierzcie mi ,że moja firma zmieniła się nie do poznania!
Kupiłam sobie smartfon i zawarłam umowę na dwa lata.Wiem,że procedura rozpoczęcia zawsze trochę trwa.
Jakoś po czterech(!)dniach (a bo to sobota i niedziela-co tam) telefon miał się uaktywnić.
Ale się nie uaktywnił.Dzwonię, proszę .OK.Wyjąć i włożyć baterię.Nie łapie.Odejść gdzieś dalej-złapać zasięg.
Też nie bardzo.
Nadmienię,że dotychczas przez wiele lat miałam telefon w PLUS GSM.
Nie wiem co mnie skusiło?!Zmieniłam sieć ponieważ mam u nich internet i telefon stacjonarny na nieszczęście chciałam stworzyć sobie sieć!
No i tu zaczyna się mój problem.Mam telefon w ORANGE od czerwca.
Wszystkie reklamy w internecie, banery na ścianach budynków i reklamy na ulotkach mają podany ten nr.który przeniosłam z Plusa.Wszystkie zmiany cen i kontakt z odbiorcami miałam przez komórkę.
Dodatkowo handel przez internet odbywał się przez komórkę.
moi klienci dzwonili spytać o aktualne ceny przez komórkę.
Wszystko padło!!!
Mam bardzo wyraźnie zmniejszone obroty, mniej klientów, internetowy handel leży!
Nie dochodzą do mnie nawet SMS-y!
Telefon zwiesza się kilka razy dziennie -muszę wyciągać baterię za każdym razem.Mam od tego połamane paznokcie.Najgorsze jest to,że kiedy się spieszę i wyjadę z telefonem nie wyciągając baterii i nie resetując-nikt się do mnie nie dodzwoni-wożę ze sobą niepotrzebny telefon.
Sms-y dochodzą z kilkudniowym opóźnieniem.
Nie mam zasięgu w siedzibie firmy!Zasięg jest w jednym miejscu na 70 arowym terenie.Jak mam rozmawiać i robić notatki?!Bardzo źle słychać i sygnał się zrywa.
Mam konto bankowe elektroniczne ,potwierdzenia niektórych operacji są poprzez SMS-y.Nie mogę robić przelewów!
Moja firma rzeczywiście doświadczyła nowego(braku)zasięgu ORANGE i zmieniła się (na niekorzyść) z ORANGE.
Moje interwencje zostały "starannie" rozpatrzone i raz(JEDEN)obniżono mi abonament o 15zł!
Na wszystkie inne padały odpowiedzi typu; nie dajemy gwarancji odbioru sygnału, to w końcu jest sieć mobilna.
Ostatnio zaproponowali mi zakup urządzenia wzmacniającego sygnał za ok 150 zł i do tego co miesięczny abonament od 19zł.
To jakaś kpina!
Nie chcą anulować umowy, zmniejszyć abonamentu ani zrekompensować strat (pokaźnych) które poniosłam przez brak sygnału.
Zawarłam umowę o świadczenie usługi która nie jest wykonywana, płace z coś czego nie otrzymuję!
Czy ktoś mi może pomóc?
Będę niezmiernie wdzięczna za wszelkie porady.
Pozdrawiam.
Komentarze (2)
najlepsze