Problem z laptopem Samsung i Gwarancją Plus w Media Markt
Witam,
we wakacje tamtego roku zakupiłem w sieci sklepów Media Markt laptopa Samsung NP350V5C wraz z gwarancją plus. Kosztowało mnie to 3000 zł. Od samego początku był z nim problem ponieważ miał problemy z włączaniem. Na drugi dzień zatelefonowałem do Media Markt z racji braku czasu i Pan polecił bym z nowym laptopem przyjechał i wysłał go do serwisu. Nie mogłem go zwrócić chociaż był w 100% sprawny i nie został zniszczony. Pan odbierający ode mnie laptop powiedział "to nie jest laptop z górnej pułki i może się zawieszać". Przez chwilę myślałem że może ma on rację ale przypomniałem sobie że wpisując nazwę tego laptopa w google na stronie samsunga pierwsze zdanie odnośnie tego laptopa brzmiało " laptop stworzony z myślą o szybkość". Serwis sprawdził laptop i napisał że laptop jest sprawny. Po wizycie w serwisie karta sieciowa przestałą prawidłowo działać ( nie działał kabel ethernet i nie zawsze włączało się wifi przy starcie systemu). Ponownie wysłałem laptop na gwarancje i oczywiście okazało się że to są moje wymysły. Napisałem więc do Samsunga i rozmawiałem telefonicznie z serwisem Samsunga a nie jak w media markt z autoryzowanym serwisem przez samsung. Po wykonaniu poleceń sprawdzających laptop Pan z centrali powiedział ze to prawdopodobnie wada fabryczna. Zwróciłem się do rzecznika praw konsumenta w związku z tym ale Media Markt odpisał że oni nie widzą problemu spotkać się na drodze sądowej. Koszt założenia takiej sprawy to około 10000 zł. Więc zrezygnowałem. Przyszły wakacje laptop był mi mniej potrzebny wiec oddałem go ponownie na gwarancje licząc na cud. Jeszcze gorzej, po pierwszym razie gdy odpaliłem laptopa w samochodzie okazało się że w ogóle się nie włącza. Oddałem go ponownie i okazało się że jednak wszystko w porządku. Laptop w końcu zaczął lepiej działać do czasu aż wróciłem na studia po wakacjach. Okazuje się że znowu się zawiesza od czasu do czasu a co najdziwniejsze jeżeli w jednym pomieszczeniu mój laptop jest z innym laptopem to internet nie działa na obu komputerach. Nie wiem dlaczego tak jest ale tylko z moim laptopem w mieszkaniu jest chyba coś nie tak. Czytałem trochę odnośnie gwarancji plus w Media Markt i jest to zwykłe naciąganie ludzi gdyż między innymi jeżeli ubezpieczyciel raz pokryje naprawę kończy nam się owo ubezpieczenie. Wyczytałem że najlepiej podać sprawę do mediów. Skontaktowałem więc się z gazetą ale Pani w gazecie powiedziała mi że temat już był nie raz poruszany bez większego skutku. Jestem w kropce ponieważ każda znana mi pomoc jaka mogłem uzyskać nie pomogła mi. Dowiedziałem się jedynie że duże firmy typu media markt maja w nosie opinie pojedynczego konsumenta. Zapłaciłem za laptopa 3000 zł po to aby się z nim męczyć gdyż potrafi płatać przeróżne figle. Gdybym kupił go za 1000 zł byłbym przygotowany na to. Czy w moim wypadku jest jeszcze jakaś szansa na jakieś działania czy jako mały szary człowiek jestem z góry skazany na porażkę i muszę dalej męczyć się z moim sprzętem.
Komentarze (2)
najlepsze
Do tego trzeba było naszykowąć sobie odpowiednią dokumentację problemów (filmik, papier z przyjęcia laptopa do serwisu z opisem stanu itp).
Teraz o ile masz jakiekolwiek dowody to w sumie tylko sąd pozostał...