jestem ciekaw, ile jeszcze osób zechce pochwalić się swoim wynikiem, przy okazji wspominając o nieprzespanej nocy, problemach rodzinnych, złym kocie/psie który nasrał wam w buty;] oczywiście czas nie może nie zejść poniżej 3 minut i obowiązkowo "za pierwszym razem";]
Siedzę w okopię i jestem ostrzeliwany przez południowokoreańskie wojska z rakietnic i karabinów maszynowych, nie jadłem od 20 dni, a nie piłem od 4, żona mnie rzuciła - 1:20 za pierwszym razem.
To małe demo z 16 elementów jest akurat bardzo łatwe (niecałe 3 minuty przy pierwszym podejściu) ale złożoność bardzo szybko rośnie z wraz z ilością elementów.
6x6 jeszcze by się fajnie układało dla zabawy ale większe były by pewnie już starasznie nudne (przynajmniej dla mnie).
hehe, no gierka jest fajna, nawet jakieś tam forum powstało, tylko podejrzaewam że wersja 256 elementowa będzie pewnie nieco bardziej czasochłonna :D... a forum to www.eternityii.fora.pl może sie tam nawet udziele jak sie forum rozwinie, pewnie jak gre już wypuszczą na rynek :)
"(...) Eternity II to kontynuacja Eternity I, które zawładnęło wyobraźnią tysięcy Brytyjczyków 8 lat temu, kiedy to czek na sumę 1 miliona £ został wręczony studentom, którzy prawidłowo ułożyli puzzle
Tak, nawet była pod windowsem w pakiecie gier po 3.1. Poważnie x)
robert_ugo: albo napisać algorytm postępowy w sprawdzaniu, albo trzymać same hashe md5 z poprzednich nieprawidłowych ułożeń... co faktycznie używało by gigabajtów. Może użyjemy do tego jakiegoś przetwarzania rozproszonego i się podzielimy dwiema bańkami? x)
Policz sobie ile to ma kombinacji! Circa 8,7e+559 Gdybyś zatrudnił Blue Gene'a IBM to i tak zajęłoby to... hmm... 2,8e+537 lat.. Możesz nie zdążyć do 2008 ;)
Sie śmiejesz tylko. Już mam "wizje" tego programu :D . No niestety, nie chce mi sie kombinować kompilatora unixowego do ObjectPascala. Póki co pisze w c++.
[EDIT]
Jednak stwierdiłem ze ów teoretyczny program potrzebowałby gigabajty pamięci.
Komentarze (65)
najlepsze
Świetna rzecz taka układanka.
EDIT: moze lepiej by bylo: siedze w wykopie...
6x6 jeszcze by się fajnie układało dla zabawy ale większe były by pewnie już starasznie nudne (przynajmniej dla mnie).
"(...) Eternity II to kontynuacja Eternity I, które zawładnęło wyobraźnią tysięcy Brytyjczyków 8 lat temu, kiedy to czek na sumę 1 miliona £ został wręczony studentom, którzy prawidłowo ułożyli puzzle
w zaledwie pięć miesięcy. (...)"
ja wykopuje za sposob promocji g* * *, ktorego normalnie nie tkneloby 95% osob potencjalnie w tym momencie zainteresowanych.
http://img407.imageshack.us/img407/9743/eternill1.jpg
kwestią jest dobre dopasowanie rogów, reszta idzie praktycznie sama
robert_ugo: albo napisać algorytm postępowy w sprawdzaniu, albo trzymać same hashe md5 z poprzednich nieprawidłowych ułożeń... co faktycznie używało by gigabajtów. Może użyjemy do tego jakiegoś przetwarzania rozproszonego i się podzielimy dwiema bańkami? x)
[EDIT]
Jednak stwierdiłem ze ów teoretyczny program potrzebowałby gigabajty pamięci.