AMA - pilot samolotów pasażerskich
Witam. Latam zawodowo od 97' roku. Jako Kapitan od roku 2000. Zapraszam do zadawania pytań.
JanuszKarierowicz z- #
- #
- #
- 828
Witam. Latam zawodowo od 97' roku. Jako Kapitan od roku 2000. Zapraszam do zadawania pytań.
JanuszKarierowicz z
Komentarze (475)
najlepsze
2. Prowadzisz jakies statystyki lotow ? (flight memory albo flight diary)
3. Latasz tylko na 737 ? Pilotowałeś kiedyś inne Boeingi albo w ogólę inne samoloty tylko Airbusy albo Embraery ?
4. Czy piloci odczuwają różnicę latająć na różnych wersjach boeinga tego samego modelu ? Np 737-400 a 737-800 ?
5. Na którym lotnisku konkretnie w Norwegii latając dla DY najgożej Ci się ląduje ?
6. Jakieś
1. 11 tysięcy 400 - dokładnie nie pamiętam.
2. Ostatnią książkę lotów wypełniałem cztery lata temu i nie miałem pojęcia jaki jest mój nalot ogólny. Ostatnio byłem zmuszony przez firmę do zmiany licencji z polskiej na norweską i byłem zmuszony do obliczenia mojego nalotu - był to proces naprawdę bolesny.
3.Latam obecnie na 737 Classic i 737-800, wcześniej latałem na : DASH8 - 400, ATR 72/42 i na samolotach generalnej
Co sądzisz o magicznych wywodach Macierewicza odnośnie Smoleńska?
1.Nigdy - ale latałem Antonovem i to dookoła świata.
2.Nadaje się tylko i wyłącznie do psychiatryka.
2. Ogląda Pan program "Katastrofa w przestworzach" ?
3. Latał Pan w swoim życiu Dreamlinerem ? Czy tylko wspomnianym 737 ?
4. Zawsze ciekawiło mnie jak to jest z turbulencjami ? Często się zdarzają ? I jest to niebezpieczne ?
5. Czy kiedykolwiek ktoś wtargnął do kabiny pilotów ?
6. Jaką część lotu lata się na tzw. autopilocie ? I co wtedy
1.Jesteś w dobrych rękach - nie ma się czego obawiać. Wszyscy Ci na górze są kompetentni, a Ci na dole którzy zawiadują ruchem powietrznym są profesjonalistami więc jesteś dużo bezpieczniejszy w powietrzu niż na drodze.
2.Oglądam. Lepiej uczyć się na cudzych błędach niż na własnych.
3.Nie nigdy, aczkolwiek moi przyjaciele - tak.
4.Zdarzają się rzadko, mówimy o CAT (Clear Air Turbulence) - w trakcie CAŁEGO lotu lepiej miejcie pasy zapięte,
2. Na którym lotnisku najtrudniej wylądować?
3. Co sądzisz o tanich liniach lotniczych?
2.Północ Norwegii - jest to wyzwanie dla każdego pilota - mówimy o górach, fjordach, silnych wiatrach oraz śliskich i krótkich pasach.
3.Sam pracuje dla takich linii - są lepsze i gorsze - jako pasażerowie nie macie zbyt wielkiego wyboru którymi tak naprawdę polecicie.