Najgorsza strona operatora. Plus jest antywzorem dla wszystkich
Co zrobić, żeby zapoznać się z ofertą operatora? Można oczywiście pójść do salonu. Można zadzwonić do biura obsługi klienta. Jednak dla wielu osób, także tych, które są na bakier z nowymi technologiami, podstawowym źródłem informacji będzie strona internetowa.
komandor_zlo z- #
- #
- #
- #
- #
- 133
Komentarze (133)
najlepsze
@sprzedajerowery:
@Koller:
Osobiście jestem zmuszony zaglądać na strony Orange'a i Heyah i widzę pewną prawidłowość:
Strona KAŻDEGO operatora zbudowana jest w sposób zwiększający wystawienie szukającego na wszystkie możliwe bzdurne oferty, utrudniając jednocześnie dostęp do konkretnych informacji dotyczących tych ofert. Żeby poznać konkretne taryfy, czy ceny, jeżeli to nie bezpośrednio ich dotyczy dana "promocja", trzeba kliknąć czasem po pięć razy, a czasem dopiero na trzeciej stronie rozmazanego PDF-a z
A szczytem glupoty jest super ficzer: aktualny biling na online.plus.pl, ktory jest czyszczony co okres rozliczeniowy. Dostajesz fakture i chcesz zobaczyc co sie na nią sklada, wchodzisz na biling a tam pusto! Biling jest czyszczony przed wygenerowaniem faktury! Jest export do *.cvs ale trzeba by o tym pamietac co miesiac. Na
@palmito: W ofercie dla klientów biznesowych (pod trochę innym adresem) biling online to też jeden wielki śmiech na sali.
W firmie w której pracuję jest trochę telefonów służbowych i szef odcina pracownikom za rozmowy prywatne. Trzeba zatem przeglądać bilingi. Do tej pory było to robione na podstawie bilingów papierowych, ale to mało wygodne i zbyt
@DR_DRE: Dobrze że dodałeś, bo już zaczynałem sobie wyobrażać jak kupujesz coś w sklepie.
Komentarz usunięty przez moderatora
Kiedyś to Orange przodowało w najbardziej beznadziejnej stronie (choć nie kojarzę ówczesnej plusowej).
Trzeba przyznać, że strona Playa jest czytelna, zepsuli tylko konkretnie Play24 (strefa dla klienta po zalogowaniu)