Najgorsza strona operatora. Plus jest antywzorem dla wszystkich
Co zrobić, żeby zapoznać się z ofertą operatora? Można oczywiście pójść do salonu. Można zadzwonić do biura obsługi klienta. Jednak dla wielu osób, także tych, które są na bakier z nowymi technologiami, podstawowym źródłem informacji będzie strona internetowa.
komandor_zlo z- #
- #
- #
- #
- #
- 133
Komentarze (133)
najlepsze
@
A szczytem glupoty jest super ficzer: aktualny biling na online.plus.pl, ktory jest czyszczony co okres rozliczeniowy. Dostajesz fakture i chcesz zobaczyc co sie na nią sklada, wchodzisz na biling a tam pusto! Biling jest czyszczony przed wygenerowaniem faktury! Jest export do *.cvs ale trzeba by o tym pamietac co miesiac. Na
@palmito: W ofercie dla klientów biznesowych (pod trochę innym adresem) biling online to też jeden wielki śmiech na sali.
W firmie w której pracuję jest trochę telefonów służbowych i szef odcina pracownikom za rozmowy prywatne. Trzeba zatem przeglądać bilingi. Do tej pory było to robione na podstawie bilingów papierowych, ale to mało wygodne i
@DR_DRE: Dobrze że dodałeś, bo już zaczynałem sobie wyobrażać jak kupujesz coś w sklepie.
Komentarz usunięty przez moderatora
Kiedyś to Orange przodowało w najbardziej beznadziejnej stronie (choć nie kojarzę ówczesnej plusowej).
Trzeba przyznać, że strona Playa jest czytelna, zepsuli tylko konkretnie Play24 (strefa dla klienta po zalogowaniu)