Prototyp mojej gry muzycznej (czytanie nut). Note Fighter!
Cześć wszystkim :) chciałbym przestawić Wam prototyp mojej gry. http://www.notefighter.net/ Celem była gra arcade-owa, która przy okazji uczy podstaw czytania nut. Nad prototypem pracowałem przez ostatnie 3 miesiące. Po godzinach, trochę w weekendy. 100% dla przyjemności. :)...
JavaDevMatt z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 27
Komentarze (27)
najlepsze
Do poprawki przemyślenia:
- "czarne" dźwięki powstają nie tylko przez podwyższenie o pół tonu ale także przez obniżenie. Minimum wymaga, żeby nomenklatura czarnych była podwójna (chociaż w rzeczywistości prawie każdy czarny klawisz posiada nawet i 3 nazwy)
- skakanie pomiędzy sąsiadującymi dźwiękami np c2 oraz b1 (po polsku h1) przez całą dostępną do gry skalę jest antydydaktyczne. Albo dobieramy repertuar tak,
"trochę przeszkadzają agresywne dźwięki gry - przydałaby się opcja ich wyciszenia"
Jesteś drugą osobą która to zgłasza. Zapisuję do ToDo-sów następnej wersji. Opcja w menu: "mute hit sounds" czy coś w ten desen.
Oczywiście całość jest do przemyślenia. To prototyp, pomysł który miałem w głowie przelany na prostą grę. :)
Przeskoki są dosyć bolesne jak się gre myszką, ale dotykowo na telefonie jest spoko myślę. Nie ma to też być
edit...
Tzn. chodzi mi czy grasz na fonie, wersji desktopowej itp. nie o instrument ;)
Komentarz usunięty przez moderatora