Wielki mi halo. To jest klon gier z serii ANNO "bardziej bezwzględne niż w innych produkcjach tego typu i naszym podwładnym cały czas zagraża m.in. głód, choroby, odwodnienie, kataklizmy czy susze." Już w Anno 1602 były susze i choroby oraz pożary domów.
@kapsi: Po prostu nawiązałem do planów zaiksa, żeby zwiększyć cenę aparatów, kamer, komórek, telewizorów ... o kilka procent z racji możliwości wykorzystania tego sprzętu do piracenia. Skoro (jeżeli wejdzie to w życie) zapłacimy ten podatek kupując jakiś sprzęt to możemy legalnie ściągać piraty, ot taka logika :)
Może mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego autor gry nie zrobił z tego mmo ? Imo na modelu Free to Play z opłatami za dodatki/ulepszacze zarobiłby wielokrotnie więcej.
@makrojestdebest: Gra nie była pisana pod multi i autor twierdzi, że ciężko byłoby dopisać.
@ReeDeeMeeR: Może dlatego, że chciał zrobić porządną grę nie podążając za nurtem? Koleś ma wystarczającą dla niego ilość kasy już w tej chwili - był w stanie poświęcić trzy lata życia żeby tą grę stworzyć i sprzedawać za kwotę rozsądną nawet dla Polaków. Nie zbierał kasy na kickstarterach ani nie wypuszczał wczesnych wersji.
@dariusz44: Obejrzałem pełne 40 minut tylko dlatego, że właśnie zatrzymały mnie komentarze autora. Świetny, inteligentny, niewymuszony, bezpretensjonalny humor. Bardzo dobrze się coś takiego ogląda. Jak tak dla Ciebie wygląda sposób wypowiadania się trzecioklasisty to... albo ze mną albo z Tobą jest coś nie tak.
Komentarze (158)
najlepsze
bo to taki matrix ;p ale są nakładki graficzne a gra po pokonaniu "bariery wejścia" daje tony satysfakcji
Teraz minusujcie leszki i walcie sobie dalej pod waszego bożyszcza niezależnie do tego jak gównianego gameplaya by nie zrobił.
http://www.youtube.com/watch?v=9gAXcREfjbQ
Komentarz usunięty przez moderatora
Widać że no-life i tylko siedzi przed tym kompem i gra w te swoje gierki.
Lepiej Battlefielda 3,5 kupić za 200 złota prawda?
@ReeDeeMeeR: Może dlatego, że chciał zrobić porządną grę nie podążając za nurtem? Koleś ma wystarczającą dla niego ilość kasy już w tej chwili - był w stanie poświęcić trzy lata życia żeby tą grę stworzyć i sprzedawać za kwotę rozsądną nawet dla Polaków. Nie zbierał kasy na kickstarterach ani nie wypuszczał wczesnych wersji.
wtedy gry, skoro miałeś jakieś 15-16 lat?