Cześć
Mam na Imię Kuba mam 21 lat i jestem jedynym grafikiem w projekcie The Mims Beginning gry o której informacja dwukrotnie trafiła na główną wykopu za co jestem niezmiernie wdzięczny. Jesteśmy 3 osobowym zespołem i
The Mims tworzymy już przez 18 miesiecy. Na początku bez funduszy następnie z funduszy uzbieranych na polskim wspieram.to a teraz Indiegogo.
Mówiac jedynym grafikiem mam na myśli iż
tworze wszystko to co widać w grze tzn, grafike3d/2d animacje level design i różne inne rzeczy nie zwiazane z grafiką
W poprzednich wykopach wiele osób prosiło o tzw
AMA czyli Ask me Anything. Postanowiłem wiec właśnie teraz zorganizować takie wykopowe AMA. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania związane z naszą historia tworzenia gry, czy samą grą.
Chce podkreślić że jestem samoukiem i nie uważam się za specjalistę w dziedzinie grafiki i jeszcze ogrom doświadczeń przede mną moje umiejętności możecie sami ocenić po wyglądzie gry , jednak tak czy siak postaram się odpowiedzieć na każde pytanie, może akurat pomogę komuś kto chce obrać drogę w tym kierunku
Na dodatkową zachętę oddaje tutaj link to pobrania
darmowego beta dema czyli wszystkiego co udało nam się zrobić do tej pory i jest to około 3-6 godzin grania.
Tutaj: Pobierz demo - linki na WIN/MAC/LINUX na początku opisu kampani
Zostało tylko 45 godzin kampani.
Tutaj Kilka Gameplayów - SouShibo , Rocka, Broda.tv na zachętę że z gry może płynąć naprawdę niezła zabawa
I anglojęzyczny
Jesli jesteście zainteresowani to wiecej gameplayów znajdziecie
googlując nas;)
Pisało o nas sporo zagranicznych(np. Rock paper shotgun, IGM ) jak i polskich portali (np. onet, cd-action, interia, polygamia, gram.pl, gamezilla) i
tutaj zwracam się do hejterów: nie piszę tego żeby powiedzieć jacy to nie jesteśmy fajni, tylko aby pokazać wartość gry , może akurat kogoś z wykopowiczów zainteresuje darmowe granie oraz zapytanie o interesujące ich kwestie, tak wiec proszę tej jeden jedyny raz proszę bez pytań typu "Dlaczego to takie słabe? Macie 5 lat?" itd itd. :)
A tak oto rozwijała się nasza gra
Tutaj Link:
Kampania Indiegogo - Ostatnie 45 godzin
3 dni temu dostaliśmy się na Steam Greenlight tak wiec gra będzie dostępna również tam
Komentarze (195)
najlepsze
Nie myślałeś żeby zacząć pracować dla jakiegoś poważnego gracza w branży i trzepać grube pieniądze?
Tworzysz grafikę przy pomocy komputera, a jak u Ciebie z posługiwaniem się "tradycyjnymi narzędziami"? Radzisz sobie z klasycznym rysunkiem/szkicem?
Kilka w sumie takich pytań:
1. Ciężko się pracuje na Unity? Zamierzam kiedyś spróbować.
2. Ile średnio poligonów mają najbardziej rozbudowane modele w tej grze? Tak pi razy oko ;)
3. Studiujesz? Co? Gdzie?
4. Grywalność ponad grafiką? ;>
1. Chyba najprzyjaźniejszy silnik na początek - serio
2. Budynki około 2-4 k tris aha noi mapy po około 15 k tris i Bossowie - 10-20 k tris :) zwykłe postacie około 1 k tris
3.Nie zrezygnowałem z pójścia na studia artystyczne , nie było łatwo na nie nie iść w naszym społeczeństwie jest to traktowane raczej jako "jesteś idiotą" :) uważam że niektóre ze studiów bolkują kreatywność bo mówią
https://www.google.co.uk/search?q=populous+the+beginning&client=firefox-a&hs=Rs5&rls=org.mozilla:en-US:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=6pv5Us3nBqPy7AbD-IDYAw&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1920&bih=952