3 potężne softy, którym pewnie trochę zajęło wyrenderowanie tego fragmentu, a gracze się dziwią, że w grze się nie da w 10ms generować takich klatek ;) Ale za kilkanaście lat taka grafika w grach pewnie już będzie.
Dlatego myślę, że niezbędną rzeczą będzie ogólna dostępność modeli na jakiś wolnych licencjach. Bez tego grafika ani gry nie ruszą z miejsca. Tworzenie gier już dziś jest za trudne i za drogie, co negatywnie wpływa na ich jakość. Na cenę już nie - gry są zbyt tanie, żeby być lepsze. A jednocześnie dość drogie, żeby nie miały się szans sprzedać, kiedy podrożeją. Jakbyś dostał ogromną, publiczną bibliotekę modeli, tekstur
@pies_harry: Nie powiedziałbym. Wszelkie gry idą ku efektowności, nie ku realizmowi. Wszędzie bajeranckie odbicia, HRD, światła itp... ale stworzenie setek, a czasem nawet tysięcy realistycznych modeli na potrzeby gry wymaga naprawdę wiele czasu. Nawet przy założeniu, że mamy jeden ogólny model postaci i tylko modyfikujemy parametry to pozostają modele otoczenia.
Komentarze (51)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Dlatego myślę, że niezbędną rzeczą będzie ogólna dostępność modeli na jakiś wolnych licencjach. Bez tego grafika ani gry nie ruszą z miejsca. Tworzenie gier już dziś jest za trudne i za drogie, co negatywnie wpływa na ich jakość. Na cenę już nie - gry są zbyt tanie, żeby być lepsze. A jednocześnie dość drogie, żeby nie miały się szans sprzedać, kiedy podrożeją. Jakbyś dostał ogromną, publiczną bibliotekę modeli, tekstur
kobieta i to bordo ?
Uwaga bo Cię rozszarpią :)