Zgadza się to że jestem pracownikiem agnecji reklamowej Heureka ale nigdy tego nie ukrywałam. Co do wypowiedzi, zanim artykuł został opublikowany blogerzy otrzymali tekst w całości do przeczytania i dopiero po autoryzacji artykuł został opublikowany. Skoro uzyskaliśmy autoryzację blogerów, artykuł został opublikowany to nie ma tutaj mowy o wypowiedziach oderwanych z kontekstu czy niekompletnych.
no dobra ale za reklamy na ich blogach im ktoś płaci. Poza tym taka reklama wisi na blogu ale tak naprawdę żaden bloger się do niej nie odnosi, w sensie nie opisuje jaka to świetna reklama została wyemitowana na jego blogu :)
W przypadku tego artykułu to zupełnie coś innego. Blogerzy wypowiedzieli się co myślą o IE8 i na tej podstawie powstał artykuł. W dodatku artykuł jest na serwisie dziennikarstwa obywatelskiego a
Mam wrażenie, że jest to artykuł sponsorowany (np. na koniec podsumowanie "eksperta" z Microsoftu). Jako, że piszę aplikacje AJAX, to zainteresowałem się nowymi narzędziami webdeveloper w IE8 (bo stary debugger JavaScript był po prostu koszmarny). No i się zawiodlem. Z wyglądu bardzo przypomina to Firebuga z Firefoxa, ale brakuje mi kilku możliwości, jak chociażby konsola z podglądem komunikatów wymienianych między przeglądarką a serwerem, czy monitor sieci (cos takiego jak HttpWatch). Miałem też
Otóż drogi sprezyniasty to nie jest artykuł sponsorowany. Jeśli dokładnie przeczytałeś artykuł to pewnie zauważyłeś że udzielają się w nim blogerzy m.in. Tomasz Fiedoruk, Tomasz Topa, Artur Kurasiński i wielu innych. Otóż to oni, blogerzy ocenili IE8 pod względem przeróżnych funkcjonalności. Na podstawie ich ocen został napisany ten artykuł. Nikt im za to nie płacił, ocenili przeglądarkę z własnej woli. Nie wierzysz? spytaj samych blogerów. Poza tym o całej akcji pisałam na
@ magdalenawu. Jesteś pracownikem agencji reklamowej Heureka, podobnie jak autorka artykułu. Ze strony firmy tej agencji można dowiedzieć się, że wśrod klientow jest Microsoft. Takie informacje można bardzo łatwo ze sobą powiązać. Nie neguję, że wypowiedzi nie są prawdziwe, ale jak to już w wielu kampaniach marketingowych, często zamieszcza się wypowiedzi oderwane z kontekstu, niekompletne (co jest zresztą zrozumiałe).
Komentarze (7)
najlepsze
W przypadku tego artykułu to zupełnie coś innego. Blogerzy wypowiedzieli się co myślą o IE8 i na tej podstawie powstał artykuł. W dodatku artykuł jest na serwisie dziennikarstwa obywatelskiego a