Moja gra na Steam Greenlight - QbQbQb
Jak zarobię pieniądze to otworzę studio i zatrudnię ludzi. Twórzmy nowe miejsca pracy. Wspierajmy polski gamedev :)
rezoner z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 249
Jak zarobię pieniądze to otworzę studio i zatrudnię ludzi. Twórzmy nowe miejsca pracy. Wspierajmy polski gamedev :)
rezoner z
Komentarze (249)
najlepsze
Pragnę Ci
Tutaj link: http://pl.wikipedia.org/wiki/Hierarchia_potrzeb - rozrywka jest na samej górze, co oznacza, że generalnie przychodzi na nią czas, gdy wszystkie poniższe są spełnione. Dlatego wydanie 1200zł na mieszkanie nie może być traktowane na tej samej równi co 10 zł na rozrywkę (jakakolwiek ona nie jest!).
I to nie jest tak, że
( ͡° ͜ʖ ͡°)
#wykopeffect
dziubut:
WYKOP k$%$ie syny!!!
- chyba nie o takie efekty chodzi?
Co do oprogramowania - to Fruity Loops Studio i w większości darmowe, albo wbudowane VST.
http://www.wykop.pl/ramka/1493699/cube-cube-cube-moja-gra-na-konkurs-ludum-dare-stworzenie-zajelo-mi-20-godzin/
http://www.wykop.pl/ramka/1560845/qbqbqb-gra-wydana-uczciwy-konkurs-i-prosba/
http://www.wykop.pl/ramka/1607343/zapraszam-wszystkich-do-pogrania-w-moja-pierwsza-gre-na-androida/
Bardzo dobrze, że kreatywnie się realizujesz, ale pokaż nam coś nowego zamiast męczyć w kółko ten sam projekt.
http://hotlinetrail.rezoner.net
http://chirp.rezoner.net/composer/
http://jameson.rezoner.net
:)
Lepiej zrobić jeden projekt dobrze i dostać się na steam, niż pare miernie.
Ciekawe, jaką popularność musiałaby uzyskać gra, by opłacało się tworzyć studio z rozmachem, zatrudniające na stałe ekipę grafików, programistów, itd., itp. - czyli zarobek byłby na tyle duży, że nie dość, iż starczyłoby na otworzenie tego studia, ale utrzymanie ekipy przynajmniej przez parę miesięcy.