Piszę tą wiadomość jako ostrzeżenie dla kogokolwiek kto jest zainteresowany zakupami w sklepie jello.pl
Omijajcie ten sklep SZEROKIM łukiem. Na tą chwilę nie mogę o nich powiedzieć nic więcej niż to, że są to oszuści, ale od początku
Przed mikołajkami (28.11.2013) złożyłem zamówienie w www.jello.pl na pewien produkt, który miał być prezentem dla mojej dziewczyny.
Jako że bałem się, że towar może nie dojść na czas, a na stronie podany był czas realizacji 1-10 dni roboczych, to przed zamówieniem zadzwoniłem do nich z pytaniem czy jest szansa żeby dotarł na czas.
Po trzecim/czwartym wybraniu numeru udało mi się dodzwonić (wtedy jeszcze myślałem, że to przez ruch na mikołajki) i upewniono mnie że jak zamówię dzisiaj to powinienem mieć towar na dzień przed 06.12.2013.
Towar rzecz jasna nie dotarł, nie dostałem też żadnej informacji mailowej.
Po mikołajkowym weekendzie znowu starałem się dodzwonić do sklepu... po wielu próbach (mailowych i telefonicznych) wreszcie udało mi się dowiedzieć, że 'sklep ma 10 dni na realizację zamówienia'. Ze smutkiem ale stwierdziłem - OK - w końcu na stronie było tak podane i musiałem się liczyć z tym, że mogło się tak skończyć.
Po upływie wspomnianego okresu mojej paczki DALEJ nie było... wkurzony wydzwaniam do tego pożal się Boże sklepu i (po paru godzinach prób) dowiaduje się, że moje zamówienie nie może być zrealizowane i zostaną mi zwrócone pieniądze. Mam wysłać numer konta na maila (jakby go nie mieli...) i po sprawie. To było 17.12.2013.
Wysyłam i czekam. Po paru dniach dalej nie ma pieniędzy więc staram się dodzwonić. Nie udaje się i tym razem. Parę maili i próby na czacie online. Ktoś lakonicznie odpowiada mi tam, że zwroty realizowane są w terminie siedmiu dni roboczych. Co mam zrobić? Czekam.
Od tego czasu dalej nie mam pieniędzy. Sklep przestał mi w ogóle odpowiadać. Telefony bez odpowiedzi, brak odzewu na maile, czat online to jakaś kpina...
Pozostaje mi tylko ostrzec Was przed tymi oszustami, bo już inaczej ich nazwać nie można.
NIGDY NIE ZAMAWIAJCIE NA JELLO.PL
Żałuje tylko, że przed zakupem nie sprawdziłem opinii na temat tego miejsca bo teraz widzę że nie byłem jedynym z takimi problemami ;-)
Komentarze (9)
najlepsze
jeśli można wiedzieć to za jaką kwotę zamawiałeś ?
Z tym sklepem kompletnie nie idzie się dogadać, na nic ni odpowiadają.
Czy mógłbym otrzymać jakąś informacje kto mógłby mi pomóc? np. na mail: edek_dynia@wp.pl
Jeśli
@realantyk PS. Wygląda na to, że trafiłeś na kolejny sklep, który towaru nie posiada fizycznie, a jest jedynie pośrednikiem między Tobą a hurtownią. W dodatku sklep, który bardzo chciał zaoszczędzić na programistach i nie synchronizuje stanu