Cześć!
Chcielibyśmy wam przedstawić nową grę nad którą pracowaliśmy przez ostatnie miesiące. Coś dla fanów point and clicków pełnych łamigłówek.
Violett to przygodówka której akcja toczy się w równoległej do naszej rzeczywistości. W świecie pełnym dziwactw, gdzie ropuchy występujące w operze nikogo nie dziwią, moc telekinezy to normalka, a gdy ktoś przyuważy cię na rozmowie z krasnalem ogrodowym to nie pomyśli że jesteś szurnięty :)
Troszkę o fabule: Nastolatka o wdzięcznym imieniu Violett jest zmuszona do przeprowadzki na wieś. Taka perspektywa oczywiście jej nie cieszy, no ale co dzieciak ma do gadania jak rodzice postanowią. Oderwana od przyjaciół i miejskich rozrywek, wyobraża sobie dni spędzane w starym domu, bez internetu, bez znajomych, bez kin, galerii handlowych i innych uciech. Nie wyobraża sobie jednak że już za parę chwil przeżyje przygodę swojego życia...
Naburmuszona, chowa się w swoim nowym pokoju, gdzie wzrok jej przykuwa błysk pochodzący z mysiej dziury. Zaciekawiona sięga wgłąb ręką i w mgnieniu oka przenosi się do dziwacznego świata. Świata gdzie codzienne obiekty żyją własnym życiem. No i teraz musi wrócić do domu. Na jej drodze czeka jednak mnóstwo zagadek do rozwiązania, a każdy jej krok śledzi zła Pajęczyca która chce z niej uczynić trofeum do swojej kolekcji.
Gra inspirowana jest trochę Alicją w Krainie czarów czy też surrealizmem Dalego. A wygląda o tak:
Violett (wraz z darmową ścieżką dźwiękową) dostępna jest na Steamie na Windowsa, OS X oraz oczywiście Linuxa
Tutaj link do sklepu
Jest także wersja na iPhony i iPady
Tutaj link do App Store
Wersję Androidową jeszcze szlifujemy ale powinna wylądować w sklepie ciągu kilku dni.
Chciałbym też podziękować wykopowiczom którzy na nas zagłosowali w Greenlighcie. Bez was nigdy byśmy się na Steam nie dostali.
Dzięki za przeczytanie i mam nadzieję że się wam spodoba.
Komentarze (108)
najlepsze
Co do silnika to gra powstała na Unity.
@dobrabajera: W czym pisaliście grę?
(po zastanowieniu: nawet nie wykopię dopóki to nie będzie AMA, bo to w zasadzie tylko reklama, jakich tutaj już chyba wystarczająco...)
@dobrabajera: macie mój Wykop. Już dawno nie widziałem takiej ładnej gry.
2. Co było najtrudniejsze w zrobieniu gry?
3. Ile godzin dziennie poświęcaliście na jej stworzenie?
4. To wasza pierwsza stworzona gra?
5. Gra wygląda ciekawie pod względem graficznym, w jakim programie była robiona grafika?
Dużo kosztował? :)
2. Na steamie jest napisane ze bardzo ważnym rynkiem dla was sa chiny i japonia. Mógłbyś jakoś rozszerzyć temat? W japonii nie korzysta się np. z steama? maja coś bardziej popularnego?
Gra wygląda super :)