fragment artykulu pt "Zrobimy cię w konia, bo lubisz siano" z think-a-head.org
"Zaletą „hoaxowych kampanii reklamowych” jest ich względnie niska cena w stosunku do szerokiego zasięgu, jaki potrafią osiągnąć. Odpowiednio sporządzony hoax w krótkim czasie staje się bardzo popularny – mamy tutaj po prostu do czynienia z marketingiem wirusowym. Za przykład, akurat nie z branży reklamowej, niech posłuży pewien spreparowany artykuł z internetowego wydania Gazety Wyborczej pt. „Nieletnia zgwałcona przez pijanego dzika”.
Komentarze (6)
najlepsze
"Zaletą „hoaxowych kampanii reklamowych” jest ich względnie niska cena w stosunku do szerokiego zasięgu, jaki potrafią osiągnąć. Odpowiednio sporządzony hoax w krótkim czasie staje się bardzo popularny – mamy tutaj po prostu do czynienia z marketingiem wirusowym. Za przykład, akurat nie z branży reklamowej, niech posłuży pewien spreparowany artykuł z internetowego wydania Gazety Wyborczej pt. „Nieletnia zgwałcona przez pijanego dzika”.