Tu się podniecają wtryskiem bosha, nową nagrzewnicą i wspomaganiem kierownicy a w tym czasie VW nie może nadążyć z produkcją Passata B5... Zresztą wystarczy popatrzeć jak często można spotkać obecnie poloneza, a ile po drogach jeździ B5 itp...
@MroczniGrzybiarze: Aż polubiłem ;) Kurde, na zdjęciu z komentarza wyżej wygląda naprawdę super - na tę chwilę to najładniejsze Atu jakie widziałem :O Przez te felgi pewnie - cóż to za model?
Wielka szkoda, że FSO się nie utrzymało, ale jak miało funkcjonować skoro dyrektor odpowiedzialny za wersję Truck rozwodzi się nad nową tapicerką, zderzakiem i deską rozdzielczą twierdząc, że to głęboka modernizacja...
@MrFafik: Mi żal nie jest. Gdyby robili dobre sprzęty, to myślę utrzymaliby się na rynku. Polonezy budowano do 2002 roku. Ile takich obecnie widzisz na drogach? Bardzo niewiele. Natomiast robionych w tych samych latach na zachodzie golfów 3 i 4, astr f, g, czy nawet francuskich meganek jeździ jeszcze całkiem sporo. To o czymś świadczy.
Żeby było jasne, owszem, pewien sentyment pozostaje, bo fajnie byłoby mieć polską fabrykę aut, albo przynajmniej
@nunu85: No tak, ja rozumiem, jednakże FSO miało ofertę od Volkswagena i kto wie czy nie byłoby jakiegoś modelu FSO, który konkurowałby ze Skodą (albo w ogóle by jej nie było w takiej postaci jak teraz :O). No ale dobra, masz rację - nie ma co gdybać i nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. Pewnie i tak by ktoś z rządu udupił nawet taki układ z niemcami :P
@WykopToKolkoWzajemnejAdoracji: Jak to ładnie opisał Jerzy Iwaszkiewicz w swoim artykule z przed kilku lat "w FSO wieczny i w dobrej formie jest tylko prezes Woźniak". Ci ludzie znaleźli się tam "bo tak" i zostali tam- nie mając kwalifikacji do zajmowanych stanowisk. Przykre, ale prawdziwe. Położyli FSO, ale p. Woźniak wciąż jest prezesem i wciąż czeka na inwestora... Posługując się kolejnym cytatem "czasy się zmieniają, ale niektórzy wciąż siedzą w komisjach"
@Jacolex: w trucku nawet nie było takiej opcji. Albo zderzaki - czemu nie dać klientowi wyboru, czy chce szary plastik, czy lakierowany? Prezes mówiący 'w miesiącu maju' zdecydował, że będzie tylko plastik, bo na polnych drogach ten lakierowany się zniszczy.
@xniorvox: I jaką ten samochód miał mieć przyszłość, skoro po 7 latach po komunie nadal tkwili w takim komunistycznym myśleniu? Dopiero teraz widzę, jakie były przyczyny upadku FSO.
Komentarze (64)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Niestety polonez kończy żywot, bo nie jest z nim tak dobrze jakby to się wydawało na podstawie tego zdjecia...:P
PS.
http://c.wrzuta.pl/wi4904/f7e2150e001343af50cca607/polonez_bokiem
Żeby było jasne, owszem, pewien sentyment pozostaje, bo fajnie byłoby mieć polską fabrykę aut, albo przynajmniej
http://wiadomosci.wp.pl/kat,23234,title,Wybory-do-Sejmu-21-wrzesnia-1997-r,wid,7919401,wiadomosc.html
http://www.furious.pl/index.php/felietony/375-slawni-polacy-i-ich-samochody