Pomimo boskości "hirołsów" nie wykopię, bo materiał bardzo słaby i mało interesujący. Ja wiem, że tryb turbo nostalgii aktywowany i znów każdy pociera kolanami o swe burrito, ale wprowadzajmy bardziej wartościowe rzeczy na główną...
@anddre: Trudno powiedzieć. Nekropolia miała plus dzięki szkieletom, których można było w którtkim czasie mieć kilkaset. Cytadela była świetna na krótkie partie i małe mapy, bo już po kilku dniach można było kupować ostatnie potwory z zamku. Lochy z kolei były najlepsze do tworzenia mocnego magika. Zamek był bardzo mocny kiedy była "żyzna" mapa. Dobra gra Bastionem też mogła prowadzić do sukcesu - bardzo mocni łucznicy to był ogromny plus.
Jak byłem młodszy i faktycznie grałem sporo w Heroes III tak tego nie zauważałem, ale teraz jak odpalę sobie muzykę z miast (zwłaszcza Twierdza lub Bastion), popatrzę na tę animację i wczuję się w ich klimat to ciary mnie przechodzą
Jest to gra w którą grałem najdłużej ze wszystkich gier. Od czasu zainstalowania programu Process Sandglass mam nabite 8 dni 6 godzin 35 minut ale przed zainstalowaniem grałem pewnie kilka dni. Do tego jeszcze przeszedłem jedynkę, dwójkę i czwórkę. Dwójka jest niewiele gorsza od trójki a może nawet lepsza. Z pewnością ma czytelniejszą grafikę i lepszą muzykę. Przydałby się remake trójki. Dokładnie ten sam styl graficzny, to samo 2D wyglądające tak samo
Komentarze (184)
najlepsze