No dobrze - piękne, aerodynamiczne nadwozie, VTEC, aluminium inne cuda, ale pod względem mocy lepszy jest nawet Ford Focus RS. Niecałe 300 koni to nie tak oszałamiająco dużo.
Skoro autor pisze, że NSX jest lepszy od Ferrari i Porsche (nawet tych o kilkanaście lat młodszych) to niech chociaż łaskawie wyjaśni czemu. Bo Ayrton Senna testował modele przeprodukcyjne?
@zongobongo: Bo mieszasz dwa zupełnie inne segmenty z dwóch zupełnie innych epok XDDD Do tego dochodzi twoja ignorancja w temacie, bo samą mocą samochód sportowy nie istnieje. Ważne, a nawet ważniejsze czynniki to regulacja zawieszenia, odpowiednia waga, regulacja przełożeń skrzyni biegów, moment obrotowy, aerodynamiczne nadwozie, układ napędowy etc.
Można wsadzić nawet z 500HP do silnika, ale bez czynników wymienionych wyżej, samochód będzie dużo wolniejszy od innego samochodu słabszego o połowe XDDD
Samochód legenda, ale nie ma co do niego wracać. Choćby to był sam jan paweł drugi na kółkach, to ta konstrukcja ma ponad 20 lat.
Na szczęście Honda zapowiedziała już i testuje nowego NSX. Już stary NSX jest szybszy niż większosć sportowych aut na torze(vide R8), a z obecną technologią i doświadczeniem inżynierów Hondy, może wyjść coś baaardzo ciekawego XDDD
Czekam z niecierpliwością na nowego NSX jak i nową Suprę XDDD
20 letnie auto wyprzedziło epokę o ponad 20 lat i nadal jest szybsze i lepiej się prowadzi od wielu sportowych aut.
To chyba najlepszy dowód na to,że warto wracać do niego i uświadomić sobie jak producenci nie chcą budować aut na miarę swoich możliwości. Zamiast tego kalkulują sobie koszty i dawkują nam technologię wedle ich "widzi mi się"...
Komentarze (22)
najlepsze
PS ale zdjęcie przynajmniej jest.
http://img23.otofotki.pl/obrazki/sj282_dosbox-2013-03-14-22-06-36-12.jpg :)
Skoro autor pisze, że NSX jest lepszy od Ferrari i Porsche (nawet tych o kilkanaście lat młodszych) to niech chociaż łaskawie wyjaśni czemu. Bo Ayrton Senna testował modele przeprodukcyjne?
Można wsadzić nawet z 500HP do silnika, ale bez czynników wymienionych wyżej, samochód będzie dużo wolniejszy od innego samochodu słabszego o połowe XDDD
Na szczęście Honda zapowiedziała już i testuje nowego NSX. Już stary NSX jest szybszy niż większosć sportowych aut na torze(vide R8), a z obecną technologią i doświadczeniem inżynierów Hondy, może wyjść coś baaardzo ciekawego XDDD
Czekam z niecierpliwością na nowego NSX jak i nową Suprę XDDD
20 letnie auto wyprzedziło epokę o ponad 20 lat i nadal jest szybsze i lepiej się prowadzi od wielu sportowych aut.
To chyba najlepszy dowód na to,że warto wracać do niego i uświadomić sobie jak producenci nie chcą budować aut na miarę swoich możliwości. Zamiast tego kalkulują sobie koszty i dawkują nam technologię wedle ich "widzi mi się"...
Co do samego artykułu to